Jag skulle vilja ha hjälp med en bra kur. För 3 år sedan gick jag ner i vikt med hjälp av viktväktarna. Från 70-55kg, är 160cm lång och tjej. Sedan har kilona smygit sig på lite då jag har varit sjuk så i våras vägde jag 61,4. Då började jag på en kur med nutrilette och efedrin. Då jag ätit vanlig mat har jag försökt att satsa på protein och grönsaker och äta väldigt lite kolhydrater. Äter jag kolhydrater blir jag väldigt sötsugen, är ett godismonster
Jag har inte "rasat" i vikt men sakta och säkert tappat några hekto i veckan och väger nu 53kg. Även om det inte låter så mycket så har jag en hel del fläsk på mage och lår. Jag skulle kunna tänka mig att gå ner till 50kg men egentligen så kvittar det, det viktiga för mig är att få kroppen i balans och få fettet bättre fördelat (om det går)
Har svårt med styrketräning pga av en nackskada så det blir mest promenader.
Hmm, känner att inlägget vart ganska luddig men alla tips på hur jag kan trimma min kropp och bli av med magfett är välkomna (och jag vet att man inte kan banta enbart en viss del av kroppen). Det skulle vara intressant att göra en mätning av kroppsfett för trots att jag inte är jättetung så känner jag mig ganska lös och slapp och fettig
Äh, slutar nu innan jag dillar på ännu värre.
Tacksam för hjälp iallafall