1 mg = 4000 IE =100 µg
Vad är felet med siffrorna ovan?
Inte så lätt kanske om man inte jobbar med läkemedel eller naturmediciner som yrke dagligen.
Men er terapeut vet ju så klart då de har utbildning, eller hur var det nu med att en terapeut inte är en skyddad titel och att alla kan lagligt kalla sig terapeut utan att det gör det till en samtidigt.
Svaret:
Kvacksalveri kallas branschen detta forum behandlar och jag ska inte hacka på er som testat alternativmedicin. Jag vill hacka på dem som lurar folk att ge dem pengar för något som jag undrar om ni ärligt har koll på som ni borde ha av att lita på en random person som kallar sig kanske terapuet
och ni fick det som en bekräftelse för en kompetens och trygghet att ta en kur med massa alternativa mediciner utan tvekan.
Eller ni googlar terapeuten innan besöket och vet att det är lugnt att ta 20 piller eftersom det är naturmediciner och inte sjukvårdens gifter som ni hört andra säga är dåligt.
Min tanke är att om man googlar en terapeut inom naturmedicin innan besöket, så hade man inte heller besökt dem alls och ännu mindre ta mediciner som i bästa fall är rent vatten i värsta fall dödlig dos av rent slarv eller brist på respekt för medmänniskor och struntar i allt annat än de pengar man kan tjäna på att kränga piller som kan bota allt som en kund vill att de ska göra.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Homeopati
Med det är ändå en alternativmedicin eftersom den motsvarar exakt en droppe vatten som lagen kräver.
En alternativmedicin har ett enda krav och det är att det inte får ge en märkbar effekt gentemot det sockerpiller som kontrollgrupper tar. Alltså noll effekt eller verkan ska den ha för att få säljas.
Då kan man undra vilken kundkretsen är det egentligen som så gärna vill köpa något som först måste bevisas ha noll verkan på kroppen samt ha noll egenskaper som har med hälsan att göra.
Fråga: är ni naiva, har varit naiva eller ska sluta omedelbart med av vara naiva gällande alternativ medicin.
Eller ni tror att jag har fel Hertz på de kvantmekaniska vibrationsvågorna?
Min favorit bland alla dessa slänga pengarna i brunnen och bli frisk är:
Kvantmedicin som är kul om man läser vad de skriver om sin teknik.
Det bara är olika ord som låter modernt vetenskapliga, förklaringen nedan är bara gallimatias
som ni ska tycka låter högteknologiskt.
Men är det lika kul om mormor 88år betalat 15 000 till en fd långtidsarbetslös autodidakt fönsterputsare som kallar terapeut inom kvantmedicin, inte bara en gång utan sex gånger totalt.
Är det något som samhället av behov av, eller ska vi se till att folk blir upplysta och slipper bli grundlurade av dessa bedragare som de är och inget annat än bedragare som gör något lika fult som de som ringer äldre och ber dem logga in med sitt bankid.
Kvantmekanik antagligen som bara en terapeut kan förstå....
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kvantmekanik
Vad är felet med siffrorna ovan?
Inte så lätt kanske om man inte jobbar med läkemedel eller naturmediciner som yrke dagligen.
Men er terapeut vet ju så klart då de har utbildning, eller hur var det nu med att en terapeut inte är en skyddad titel och att alla kan lagligt kalla sig terapeut utan att det gör det till en samtidigt.
Svaret:
Vanlig dos d-vitamin fast 10ggr starkare som jag sett på en av de stora hälsobutikerna rekommendera sina kunder att ta dagligen. Samma mängd som jag även läst är max vad som kroppen klarar utan att organen sviktar och man dör av vitaminerna och ingen tar ansvar för vad ni stoppar i er mun, om ni inte själva tar min varning på allvar och lägger ett par minuter på att läsa på för er hälsas skull som är det som ni vill ta hand om när ni sökte alternativ medicinsk behandling till att börja med.
1 mg =1000 µg = 40000 IE
1 mg =1000 µg = 40000 IE
Kvacksalveri kallas branschen detta forum behandlar och jag ska inte hacka på er som testat alternativmedicin. Jag vill hacka på dem som lurar folk att ge dem pengar för något som jag undrar om ni ärligt har koll på som ni borde ha av att lita på en random person som kallar sig kanske terapuet
och ni fick det som en bekräftelse för en kompetens och trygghet att ta en kur med massa alternativa mediciner utan tvekan.
Eller ni googlar terapeuten innan besöket och vet att det är lugnt att ta 20 piller eftersom det är naturmediciner och inte sjukvårdens gifter som ni hört andra säga är dåligt.
Min tanke är att om man googlar en terapeut inom naturmedicin innan besöket, så hade man inte heller besökt dem alls och ännu mindre ta mediciner som i bästa fall är rent vatten i värsta fall dödlig dos av rent slarv eller brist på respekt för medmänniskor och struntar i allt annat än de pengar man kan tjäna på att kränga piller som kan bota allt som en kund vill att de ska göra.
Alternativmedicin, även kallad komplementärmedicin, är ett samlingsbegrepp för behandlingar av åkommor, sjukdomstillstånd eller funktionsnedsättningar som inte har prövats vetenskapligt enligt de regler som gäller behandlingar i den etablerade hälso- och sjukvården,En droppe homeopatisk medicin utspädd 50 000 ggr. innehåller lika mycket vatten som en droppe vatten gör och det finns inget som skiljer dem båda förutom den galenskap som krävs att tro att den ena vattendroppen innehåller medicin medan den andra inte medicin utan bara vatten precis som medicinen innehåller fast den kostar inte 5000:- utan är helt gratis och precis lika bra eller värdelös som den andra.
eller som har prövats vetenskapligt och fastslagits vara overksamma (samma grad av verkan som placebo).
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alternativmedicin
https://sv.wikipedia.org/wiki/Homeopati
Med det är ändå en alternativmedicin eftersom den motsvarar exakt en droppe vatten som lagen kräver.
En alternativmedicin har ett enda krav och det är att det inte får ge en märkbar effekt gentemot det sockerpiller som kontrollgrupper tar. Alltså noll effekt eller verkan ska den ha för att få säljas.
Då kan man undra vilken kundkretsen är det egentligen som så gärna vill köpa något som först måste bevisas ha noll verkan på kroppen samt ha noll egenskaper som har med hälsan att göra.
Fråga: är ni naiva, har varit naiva eller ska sluta omedelbart med av vara naiva gällande alternativ medicin.
Eller ni tror att jag har fel Hertz på de kvantmekaniska vibrationsvågorna?
Min favorit bland alla dessa slänga pengarna i brunnen och bli frisk är:
Kvantmedicin som är kul om man läser vad de skriver om sin teknik.
Det bara är olika ord som låter modernt vetenskapliga, förklaringen nedan är bara gallimatias
som ni ska tycka låter högteknologiskt.
Men är det lika kul om mormor 88år betalat 15 000 till en fd långtidsarbetslös autodidakt fönsterputsare som kallar terapeut inom kvantmedicin, inte bara en gång utan sex gånger totalt.
Är det något som samhället av behov av, eller ska vi se till att folk blir upplysta och slipper bli grundlurade av dessa bedragare som de är och inget annat än bedragare som gör något lika fult som de som ringer äldre och ber dem logga in med sitt bankid.
Kvantmedicin är en form av frekvensmedicin som baseras på kvantfysik. Vanlig frekvensmedicin sänder och kan i vissa fall ta emot tvådimensionella frekvenser i olika former, medan den kvantmedicinska utrustning jag har, QUEX Ed, sänder och läser av trivektor-frekvenser, d.v.s. energisignaturer i tredimensionella former.Kvantmekanik är inte bara intressant och fascinerande, det är enklare att förstå än " trivektor-frekvenser, energisignaturer i tredimensionella former" som är totalt obegripligt eftersom den enda träffen man får av ett sök är på ett transportbolag som jag inte kan se vad som transporteras eller hur.
https://kronisktfrisk.se/kvantmedicin-frekvensmedicin
Kvantmekanik antagligen som bara en terapeut kan förstå....
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kvantmekanik