Citat:
Ursprungligen postat av
dreamybullxxx
Jag har märkt att svenskar hatar lyxiga bilar och alla bilar som skriker lyx. Bara i Sverige kan en man tjäna 50k i efterskatt men ändå köra en tråkig Volvo.
Många svenskar ser BMW och Mercedes som blatte bilar för blattar. Om inte tyska bilar så är det "penisförlängare"
Det finns alltså alltid en ursäkt för varför lyxbilar är skit och Volvo är bättre.
Jag har märkt att om svenskar kör BMW, Mercedes eller något annat premium märke så ska dom ALLTID ha en kombi (sedan är för blattar) och ALLTID dom svagaste motorerna. Typ bmw 520d, Mercedes 4 cyl diesel och Porsche med svagaste motorerna (gärna en SUV)
Svenskar som är bilintresserade tycker att Volvo är världens bästa bilmärke och att Volvo 940 är konst inom bilvärlden. Allt annat är för blattar.
Svenskar som har råd med sportbilar tycker att sportbilar och lyxbilar är för töntar så dom kör tesla istället.
Vad beror detta på?
Jantelagen? Låg testosteron? Blyghet?
Vad tycker ni?
Jag antar att vi som tillhör det vita rasen saknar det mindervärdeskomplex som svarta känner inför oss,
så vi kör vår säkra lyxutrustade familjebil från Volvo, och ni ska köra förbi och blatta er med er BMW för att ni tror det imponeras på oss och tänker . -där fick du vitingjävel fast den vite manen inte la märke till att något har hänt överhuvudtaget.
Men eftersom du skrev denna tråden så märkte jag att ni tänker på detta sättet, då ska rätta dig med ett kort rakt svar:
Vi leker inte era lekar, även om jag nu förstår att ni trodde det, då ni är bling bling, BMW och liknande
för att ni tävlar med oss fast vi inte vet att det finns en tävling,, för mig såg det ut att det gjordes det för att ni förståndshandikappade och barnsliga. Men det är tydligen precis som jag trodde fast ännu värre förståndshandikappat.....