Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Haha det skulle en svensk aldrig våga

Jag är svensk och supersugen.. dock inte utanför den moske som ligger ca 350 meter från min bostad.
Det vore nog inte så smart.
Men gärna en BBQ med folk på ett annat ställe..
Som sagt griskorv, Turkiska flaggan, Erdoğan.. kan tänka mig en bild på ett miffo som Rasmus som bara brände för att få uppmärksamhet.. jag vill bränna utifrån att jag anser att dom är dumma i huvudet på riktigt. Alla nämnda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hypocaust
Nej, du är kurd eller rysstroll, så klart. Du har hur som helst ett uppenbart intresse av att vi har dåliga relationer med både Turkiet och Nato.
I sak: Det är presidentval om mindre än två månader och Natofrågan avgörs först i sommar, så ännu vet vi inte hur det går med ansökan.
Nej jag är inget rysstroll.. och går till val.. är du säker på det?
Deras val skulle vara senare än det är men den här despoten flyttar valdatum på samma sätt som han avskaffade premiärministerposten.
Att påpeka att han är en autokrat och en fara för såväl Europa (Turkiet ligger i Europa) som Nato är väl ganska påpassligt. Och att påpeka att det är ganska dumt att krypa för en krympling är väll också ganska påpassligt.
Natofrågan kunde varit över för länge sen om inte såna som Viktor Orbán och fähunden Erdoğan fanns.