Citat:
Ursprungligen postat av
CarpenterTim
hade man hllit sig hade man kunnat norpa 12x pengarna i 3e ocks, men s sjukt svrt hitta balansen mellan att plocka oddset fr tidigt eller vnta fr lnge tills det r fr sent
jag r verkligen rookie nr det kommer till livebets fr majoriteten av allt mitt bettande har varit vanliga bets s jag har inte riktigt greppat exakt nr dom brukar lsa spelen osv sen svrt att veta hur mycket delay man sitter p med sin pissiga stream som man behver refresha oftast i de mest avgrande gonblicken

Ja ass det r ju sen ocks mitt p natten vanligtvis. Nu var det bara lite tidigare fr att det va I england. Men orkar man sitta o vnta p dom betsen vi pratar om hr en hel natt liksom? det hnder ju inte s ofta. Sen skulle jag kunna rekommendera lite arbitrage med. Var ett tillflle dr du hade 2.8 p edwards och 1.8 p usman p en annan sida samtidigt. och det var kvar lnge. r snabba tusenlappar o tjna. och eftersom det r arbitrage s kan ven en rookie g in med mer pengar. fr r ju gratis vinster o plocka. Annars skulle jag rekommendera "stake.com" fr o se matcher. vet inte om dom har alla matcher. men dom har oftast den snabbaste streamen med minst delay fr oss som inte kan sitta o kolla p satellit.
Mma livebetting r egentligen inte optimerat fr oss svenskar haha. Men det finns stt o tjna pengar p om man bara r lite enveten.