• 9
  • 10
2023-03-19, 12:42
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
hade man hllit sig hade man kunnat norpa 12x pengarna i 3e ocks, men s sjukt svrt hitta balansen mellan att plocka oddset fr tidigt eller vnta fr lnge tills det r fr sent

jag r verkligen rookie nr det kommer till livebets fr majoriteten av allt mitt bettande har varit vanliga bets s jag har inte riktigt greppat exakt nr dom brukar lsa spelen osv sen svrt att veta hur mycket delay man sitter p med sin pissiga stream som man behver refresha oftast i de mest avgrande gonblicken
Ja ass det r ju sen ocks mitt p natten vanligtvis. Nu var det bara lite tidigare fr att det va I england. Men orkar man sitta o vnta p dom betsen vi pratar om hr en hel natt liksom? det hnder ju inte s ofta. Sen skulle jag kunna rekommendera lite arbitrage med. Var ett tillflle dr du hade 2.8 p edwards och 1.8 p usman p en annan sida samtidigt. och det var kvar lnge. r snabba tusenlappar o tjna. och eftersom det r arbitrage s kan ven en rookie g in med mer pengar. fr r ju gratis vinster o plocka. Annars skulle jag rekommendera "stake.com" fr o se matcher. vet inte om dom har alla matcher. men dom har oftast den snabbaste streamen med minst delay fr oss som inte kan sitta o kolla p satellit.
Mma livebetting r egentligen inte optimerat fr oss svenskar haha. Men det finns stt o tjna pengar p om man bara r lite enveten.
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in