2023-03-18, 17:37
Medlem
perry2s avatar
GUUD vad jag gillar C-moresändningen
2023-03-18, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Kommer inte hjälpa lyxfällan på ngt sätt ändå

Snälla sune du är säkert en bra och snäll person men sluta skriva lyxfällan om Leksand i varje inlägg, kollade din historik och du är patetisk, lyxfällan kommer i matchtrådar i var och vartannat inlägg. Sluta va en idiot.

Leksand är friade från detta du skriver om, vill du diskutera detta kan vi ta det på PM.

Heja Brynäs, hoppas ni håller er kvar. Menar det.
2023-03-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Snälla sune du är säkert en bra och snäll person men sluta skriva lyxfällan om Leksand i varje inlägg, kollade din historik och du är patetisk, lyxfällan kommer i matchtrådar i var och vartannat inlägg. Sluta va en idiot.

Leksand är friade från detta du skriver om, vill du diskutera detta kan vi ta det på PM.

Heja Brynäs, hoppas ni håller er kvar. Menar det.

Dom är inte friade , att ug inte hade rätt i alla punkter är en annan sak, men nu är dom tillbaka i fullflärd kommunen har borgat för nya miljoner , uppenbarligen lärde dom sig inget förra gången. Att bara komma på tal att bli granskad av ug säger väl allt bara det, men blunda du och parkera på var det 200 miljoners parkeringen 😂😂 rätta mig gärna.
2023-03-18, 17:45
Medlem
perry2s avatar
Tydligen skall offsidemål vara OK från och med nu
2023-03-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2

Inte det som avgör rögle gör en bra match men måste vara mer konsekventa och inte tappa tempot i matchen. Saik var sjukt konsekventa i tempo intensitet
2023-03-18, 17:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Skulle va det bästa som skulle hända i SHL, funkar klockrent i NHL.

Nej. Finns egentligen ingenting europeisk hockey bör ta efter NHL.
2023-03-18, 17:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2

Ja, det ska det om det behövs repriser i ultrarapid för att se offsajden. Videogranskningar ska köras upp i arslet på valfri förespråkare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej. Finns egentligen ingenting europeisk hockey bör ta efter NHL.

Håller med ,orka ha mer avbrott nog med att alla lag skall ha en hymn som man måste se som borta supporter 3-5 min åt fanders varje match
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Dom är inte friade , att ug inte hade rätt i alla punkter är en annan sak, men nu är dom tillbaka i fullflärd kommunen har borgat för nya miljoner , uppenbarligen lärde dom sig inget förra gången. Att bara komma på tal att bli granskad av ug säger väl allt bara det, men blunda du och parkera på var det 200 miljoners parkeringen 😂😂 rätta mig gärna.

Hur mycket pengar från Brynäs från Gävle Kommun?

Läs och begrunda

https://www.dagensmedia.se/medier/ro...amnden-6104376

Alla lag i SHL är beroende av sina kommuner, allt annat är bullshit, vore roligt att ha en lista på alla lags bidrag från kommunerna.

https://www.dagensmedia.se/medier/ro...amnden-6104376
2023-03-18, 17:52
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja, det ska det om det behövs repriser i ultrarapid för att se offsajden. Videogranskningar ska köras upp i arslet på valfri förespråkare.

Haha
tur det var MÅL 2
2023-03-18, 17:58
Medlem
Vinner malmö idag igen är det kört för Brynäs tyvärr!

@igelkotten du finns i mina tankar! vinn nu ikväll för fan!
2023-03-18, 18:05
Jag sätter en tjuga på att Malmö gör 3 - 0 på Brynäs

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in