• 2
  • 3
2023-03-19, 16:18
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Vad hindrar dig från att själv söka tillstånd att elda upp en koran utanför Turkiets ambassad? Go for it.

Ingenting, men precis som dig så är jag en anonym svensk och vill förbli det. Jag vill inte förekomma med mitt namn i ansökningarna vilket är ett måste.

NMR har för inte så länge sedan demonstrerat just mot NATO dvs de gick runt med banderoller och då tänker jag att steget för dem inte är så långt till att elda upp en koran och få stopp på NATO-intåget.

Vad i mitt förslag är det du uppfattar som märkligt förutom att de ger vibbar av contrajihadism?
Citera
2023-03-19, 16:33
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Ingenting, men precis som dig så är jag en anonym svensk och vill förbli det. Jag vill inte förekomma med mitt namn i ansökningarna vilket är ett måste.

NMR har för inte så länge sedan demonstrerat just mot NATO dvs de gick runt med banderoller och då tänker jag att steget för dem inte är så långt till att elda upp en koran och få stopp på NATO-intåget.

Vad i mitt förslag är det du uppfattar som märkligt förutom att de ger vibbar av contrajihadism?

Men om du förstår att ditt förslag är kontrajihadistiskt så borde du inse att det inte är något för NMR. Och som jag redogjort för tidigare så tycker jag att det finns smartare och effektivare metoder än koranbränning ifall man vill sabotera Sveriges NATO-chanser.
Citera
2023-03-19, 16:37
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adaptor
Att ingen grillar lite korv o bjuder allmänheten….
Kanske skulle ta o grilla lite på gatan utanför Turkiets ambassad. Trevligt!

"Vart tog korvgubben vägen?
- Jag tror att delar av honom ligger där i busken..."
Citera
2023-03-19, 16:39
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Men om du förstår att ditt förslag är kontrajihadistiskt så borde du inse att det inte är något för NMR. Och som jag redogjort för tidigare så tycker jag att det finns smartare och effektivare metoder än koranbränning ifall man vill sabotera Sveriges NATO-chanser.

Jag får ta det igen då polletten inte trillat ned: Man bränner koranen enbart för att irritera Turkiet till den grad att de inte släpper in oss i NATO.

Ja, du hade dockan av turken som förslag. Är det någonting du kommer göra? Greja med papier-maché och sedan placera på lämplig plats i Stockholm?
Citera
2023-03-19, 17:27
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Jag får ta det igen då polletten inte trillat ned: Man bränner koranen enbart för att irritera Turkiet till den grad att de inte släpper in oss i NATO.

Ja, du hade dockan av turken som förslag. Är det någonting du kommer göra? Greja med papier-maché och sedan placera på lämplig plats i Stockholm?

Men jag har ju upprepade gånger förklarat varför jag tycker att koranbränning är en dålig idé rent allmänt och i synnerhet för NMR. Problem med läsförståelsen?

Spana in dikten om Erdogan som jag saxade in tidigare. Den tog rejäl skruv i Tyskland. Överhuvudtaget är hån mot Erdogan väldigt effektivt om man vill sabotera Sveriges NATO-chanser. Erdogan är nog världens mest lättkränkte ledare och han fattar absolut inte varför det inte är förbjudet att håna honom i Sverige.
Citera
2023-03-20, 10:24
Avstängd
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adaptor
Grilla på allmän plats är fortfarande lagligt.

Ja man behöver inte elda koraner! Man kan grilla dom.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in