Citat:
Ursprungligen postat av
Couplet
Men vad roligt! Jag tänkte på det här senast igår hur det skulle kunna låta. Mitt ljud har dött så jag har inte lyssnat på din länk ännu, men jag lovar göra det senare och rapportera mitt intryck.
Kul, ser fram emot din recension!
Citat:
Rent spontant är jag glad i all sorts musik, oavsett ursprung, men festivaler skulle bli förjävla trista om det inte var band bestående av människor på scenen.
Jo, jag instämmer, gillar jag det så gillar jag det, mycket svårare än så behöver det ju inte vara.
Fram tills du fixat ljudet kan du ju kolla på denna:
https://m.youtube.com/watch?v=rYPbdyM_-Dw&t=357s och välja textat så får du reda på hur det är skapat. Han som gjort videon ovan är en Youtuber som jobbat i musikbranschen och tydligen pratat med personerna bakom projektet.
Men jag instämmer, att kolla på det live känner jag mig tveksam till. Men jag tror inte de kommer turnera runt och hålla konserer ändå. Och det är nog än mer tveksamt om de kommer bjudas in till några festivaler heller, misstänker att publiken inte kommer uppskatta det, hårdrockare brukar ju vara ganska konservativa när det kommer till musik och vad som är tillräckligt "äkta" och IA-skriven musik, till råga på allt dessutom framförd av avarter, faller garnerat under kategorin "oäkta".