• 1
  • 2
2023-03-16, 22:09
Medlem
Är lite obekväm bland alla pervos i den här forumsdelen men tänk er följande sexsituation. Mannen sitter i en fåtölj, kvinnan använder sina tuttar för att tillfredställa mannen. Mannen kommer. Vems fel är det då om hon får sperma i håret, ansiktet istället för att det bara rinner ut mellan hennes tuttar?

Har andra män än mig kontroll på hur långt det flyger och det är något jag missat? Kan jag reglera om det skall rinna ut eller flyga ut? Känns som jag har ingen som helst kontroll över det och det blir som det blir.
Citera
2023-03-16, 22:18
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Är lite obekväm bland alla pervos i den här forumsdelen men tänk er följande sexsituation. Mannen sitter i en fåtölj, kvinnan använder sina tuttar för att tillfredställa mannen. Mannen kommer. Vems fel är det då om hon får sperma i håret, ansiktet istället för att det bara rinner ut mellan hennes tuttar?

Har andra män än mig kontroll på hur långt det flyger och det är något jag missat? Kan jag reglera om det skall rinna ut eller flyga ut? Känns som jag har ingen som helst kontroll över det och det blir som det blir.

Det är ditt fel, du ska hålla koll på din sperma, annars får du ta ditt ansvar!
Citera
2023-03-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det är ditt fel, du ska hålla koll på din sperma, annars får du ta ditt ansvar!

Hur?
Citera
2023-03-16, 22:21
Medlem
Dille24s avatar
Om inte annat så bör du ju säga till att du håller på att komma så att hon kan styra vart det ska kladda. Själv har jag alltid en handduk nära till hands.
Citera
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Enkelt: din sperma, ditt fel.
Citera
Medlem
bandspelarens avatar
Mannens
Citera
2023-03-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Mannens

Instämmer
Citera
2023-03-16, 22:32
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Hur?

Spruta inte i kvinnor du inte känner!
Citera
2023-03-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
hennes fel som inte gapade

Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Om inte annat så bör du ju säga till att du håller på att komma så att hon kan styra vart det ska kladda. Själv har jag alltid en handduk nära till hands.

När jag gör det så ökar hon takten. Hur gör du med handduken? Håller upp som nåt slags stänkskydd?

Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Enkelt: din sperma, ditt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Mannens

Ok, hur styr jag så att det bara rinner ut istället för skvätter? Det verkar för mig helt slumpmässigt, jag känner att jag kommer men inte om det kommer rinna eller flyga ut. åtminstone känner jag inte skillnad på det.

Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Spruta inte i kvinnor du inte känner!

Det här handlar inte om i, utan på. Dessutom känner jag henne ganska bra.
Citera
2023-03-16, 23:42
Medlem
Idumeas avatar
Fel och fel, är man inte redo att hantera kladd så tycker jag att man kan ägna sig åt nån torrare aktivitet än sex.
Men ja, det borde väl anses vara mannens fel/förtjänst.
Citera
2023-03-16, 23:47
Medlem
Citat:

Kvinnans fel. Det är ju hon som väljer tillvägagångssätt för att tillfredsställa mannen. Hon vet också hur en kuk fungerar och borde således kunna räkna ut resultatet av handlingen.
Citera
2023-03-17, 07:20
Medlem
borrizs avatar
Var en gentleman och ta på dig skulden ts!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in