Citat:
Ursprungligen postat av
bcdefg
Jonna, Moa L och Maja räknas inte med i laget?
Moa I och Märta är väl OK, Moa H också med lite tvekan,
det är väl mest Hagström och Ingrid H som är underkända
Kan väl inte förväntas mer av Elin, Louise med flera?
Sprint på hemmaplan, då skall vi ha minst 8-10 damer vidare. Svaga kval av Rosenberg, Hansson och Hagström även om de är vidare.