2023-03-16, 12:37
Medlem
Niggwards avatar
Jag har ingen vidare åsikt kring kvinnors preferenser på detta område, men vad jag har varit med om är att alla kvinnor som jag varit med ser det naturliga på män som snyggt dvs exempelvis kroppshår.

Jag måste ändå säga att jag inte har den bästa insynen när det kommer till kvinnors preferenser i allmänhet mellan naturligt håriga män samt de som rakar sig över hela kroppen osv

I min värld känns det lustigt med män som håller på som kvinnor. Allt från att raka hela kroppen till att hålla på med ”smink” även fast det kallar det något annat.

Jag har alltid tänkt såhär att ifall jag skulle vilja ha en kvinna som är hårig skulle jag lika gärna kunna vara bög och få äkta vara. Hur tänker kvinnor här egentligen? Jag menar ifall de vill ha ”män” som renrakar sig från topp till tå och använder smink så kan de väl lika gärna hitta en maskulin kvinna?

Jag undrar genuint hur det ser ut rent allmänt. Jag förstår att det finns olika preferenser osv men i majoritet föredrar väl kvinnor naturliga/håriga män än motsvarigheten?

Inte för att jag någonsin skulle ens tänka tanken att göra det oavsett utfall. Att som man hålla på som kvinnor går ju helt bort oavsett vilket år eller ”mode”.
Citera
2023-03-16, 12:49
Medlem
fikasugens avatar
Invandrare är ju ganska håriga. Söker du håriga män så är det där du ska leta.
Citera
2023-03-16, 12:54
Medlem
TonaldRumps avatar
Jag är hårig överallt. Tjocka hårstrån precis över hela kroppen. Min fru älskar det iaf. Manligt och avslappnande att dra fingrarna igenom.

Ärligt talat, hur kan man känna dig manlig om man rakar bena och håller på? 🤣
Citera
2023-03-16, 12:55
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikasugen
Invandrare är ju ganska håriga. Söker du håriga män så är det där du ska leta.

Om du läser texten så söker jag inte håriga män. Så du menar att svenskar inte har något kroppshår? Gå utomhus
Citera
2023-03-16, 13:15
Medlem
Hamadryads avatar
Fundera på varför så många kvinnor rakar sig så tror jag att du har svaret där.
Citera
2023-03-16, 13:15
Medlem
Att raka bort hår har ingenting med maskulintet eller trans gay eller vad din sjuka agenda nu handlar om.

Hår är svårare att hålla rent under en dag.
Så raka pungen om du vill lukta bättre.
Kör armhålorna för överkurs
Vill du vara riktigt avancerad så finns det något som heter Deodorant också (ojj ojj nu är vi verkligen inne på avancerade stuffs)

Går självklart att testa!
test 1. Raka en arm håla på kvällen och jämför.
test 2. Sniffa på en hårig arab så kommer snabbt märka att dom alltid luktar skunk.
test 3. lukta på en tjej - dom luktar oftast INGET! förutom parfym.
Senast redigerad av Chilledippen 2023-03-16 kl. 13:21.
Citera
2023-03-16, 13:21
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Att raka bort hår har ingenting med maskulintet eller trans gay eller vad din sjuka agenda nu handlar om.

Hår är svårare att hålla rent under en dag.
Så raka pungen om du vill lukta bättre.
Kör armhålorna för överkurs

Går självklart att testa!
test 1. Raka en arm håla på kvällen och jämför.
test 2. Sniffa på en hårig arab så kommer snabbt märka att dom alltid luktar skunk.
test 3. lukta på en tjej - dom luktar oftast INGET! förutom parfym.

Okej så du är en av de männen som jag talar om.

Du anser att raka kroppen inte har något med maskulinitet att göra. Intressant.

Jag säger inte att man inte ska ha kroppsvård som att raka sig ibland på intim plats eller raka i ansiktet osv. Jag syftar på att helt raka sig som på benen, eller renraka armhålor , bröstet osv

Har du smink också?
Citera
2023-03-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Okej så du är en av de männen som jag talar om.

Du anser att raka kroppen inte har något med maskulinitet att göra. Intressant.

Jag säger inte att man inte ska ha kroppsvård som att raka sig ibland på intim plats eller raka i ansiktet osv. Jag syftar på att helt raka sig som på benen, eller renraka armhålor , bröstet osv

Har du smink också?

LÄS 10 gånger till!

Raka handlar om hygien!
Smink handlar om något helt annat!

Har du dyslexi?
Citera
2023-03-16, 13:30
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
LÄS 10 gånger till!

Raka handlar om hygien!
Smink handlar om något helt annat!

Har du dyslexi?

Fast på vilket sätt menar vi nu. Rakar du benen och kallar det maskulint?

Du behöver inte bli så upprörd. Ifall du tycker det är manligt att hålla på så är det väl okej för din typ av ”man”.

Tänker väl att det kan ha något att göra med att kvinnor älskar att ha bögkompisar att fråga om råd osv. Ifall man är tillsammans med en sådan typ av ”man” som beter sig så kan man vara tillsammans med sin bögkompis typ?

Fråga råd om hur man rakar runt vaderna osv
Senast redigerad av Niggward 2023-03-16 kl. 13:36.
Citera
2023-03-16, 13:36
Medlem
Citat:
Fast på vilket sätt menar vi nu. Rakar du benen och kallar det maskulint?

Du behöver inte bli så upprörd. Ifall du tycker det är manligt att hålla på så är det väl okej för din typ

Spännande att du kopplar maskulinitet till kroppshår.
Så du anser alltså att ju mer kroppshår - ju maskulinare?

Då har jag en dålig nyhet för dig. Inom 200-300 år räknar man med att människan kommer sakna kroppsbehåring helt.
Citera
2023-03-16, 13:38
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Spännande att du kopplar maskulinitet till kroppshår.
Så du anser alltså att ju mer kroppshår - ju maskulinare?

Då har jag en dålig nyhet för dig. Inom 200-300 år räknar man med att människan kommer sakna kroppsbehåring helt.

Du undviker att svara på självklara frågor, men jag har aldrig sagt att desto mer hår, desto mer man. Ta det lugnt! Stå för att du vaxar benen istället. Inget att skämmas för. Finns gott om män som söker en tös som dig
Citera
2023-03-16, 13:42
Medlem
Citat:
Du undviker att svara på självklara frågor, men jag har aldrig sagt att desto mer hår, desto mer man. Ta det lugnt! Stå för att du vaxar benen istället. Inget att skämmas för. Finns gott om män som söker en tös som dig

Suck.. du lider verkligen av dyslexi...

Jag säger bu och du tolkar det som ööö.
Och jag ska inte bli irriterad över hur långsamt du förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in