2023-03-27, 19:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Vad ska hon bli straffad för?!
Hon har väl inte heller gjort något brottsligt?

Hon vart ertappad utan nationellt id eller pass och hon utgav väl sig för att vara någon hon inte var?

Men jag tror nog hon blir mer straffad i form av utegångsförbud osv än någonting annat
Citera
2023-03-27, 20:02
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hon vart ertappad utan nationellt id eller pass och hon utgav väl sig för att vara någon hon inte var?

Men jag tror nog hon blir mer straffad i form av utegångsförbud osv än någonting annat

Jaha, du tänkte så! Har hon någorlunda grov autism så lär hon komma undan med att hon inte förstod bättre.

Jag tror också mer på det senare
Citera
2023-03-28, 20:36
Medlem
Adora är konstig, varför ljuger hon för snuten haha
Citera
2023-03-28, 21:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Finns väl en liten risk att hennes tillvaro hemma är outhärdlig varpå hon gör allt hon kan för att komma bort från den..
Citera
2023-03-29, 00:41
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja, Adora kan uppfattas konstig av helt logiska och naturliga skäl, hon är autist.

Jadu, svårt att säga, men antingen så har hon blivit övertalad att det är ”såhär” nu- från o med nu så är detta planen- och att hon helt enkelt goes with the show för att hon är fyrkantig, blåögd och går på kommando pga diagnos.
Eller så ljuger hon medvetet och frivilligt för att hon inte vill hem igen, pga tex kommunikations-problem hemma eller dylikt. Autister har ofta svårt att sätta sig in i andras perspektiv/situation/känslor och kan därför inte förstå hur oroliga hennes föräldrar är. Förslagsvis. Jag känner inte henne, pratar bara generellt.
Eller så är hon blint förälskad och förd bakom ljuset och ser ingenting annat än att göra allt i sin makt för att få vara med honom, tillomed rymma, åka utomlands och ljuga. Vilket autister visserligen brukar ha svårt för, men alla är ju olika. Vissa har även dåligt konsekvenstänk, vilket verkar stämma här iallafall.
Alternativt så ljuger hon för att det står en flåsande pedofil i nacken på henne och kontrollerar att hon säger enligt överenskommelse.
Perhaps 🤷🏻‍♀️
Citera
2023-04-04, 08:32
Medlem
Alsenos avatar
Har hon blivit hjärntvättad av pervot eller är hon bara dum i huvudet?
Citera
2023-04-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Har hon blivit hjärntvättad av pervot eller är hon bara dum i huvudet?

Säkert allt för uppmärksamhet..
Citera
2023-05-12, 21:31
Medlem
Hur har det gått???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in