Citat:
Ursprungligen postat av
Worldofwcswed
Ja, minns det med. Tror det var i podden. Jag har hela tiden fått känslan av att hon/de VILL att folk ska bli nyfikna och vilja veta mer, både hon och Frida droppar ju hintar hela tiden.Och då kommer ju någon såklart snoka reda på skilsmässan, det är ju offentliga handlingar, det måste hon ju räknat ut skulle hända, hade de inte tjatat hela tiden hade det väl inte fått nån uppmärksamhet heller. Jag tycker faktiskt att Frida i så fall är rätt äcklig om hon utnyttjar Klara och Klaras barn för att få lyssnare, eller så är hon bara totalt blåst.
Frida är inte den skarpaste kniven iallafall inte i den här situationen. Om Klara tycker att det är en bra idé att hennes 12-åriga dotter är med i en podd så kunde ju Frida hejda henne. Det fanns ju ingen poäng med det, det var ju inte så att de pratade på temat om att vara tonåring eller dyl. Sen drar Klara upp ”nu när jag inte har en partner”…i en podd med dottern bredvid som såklart fattar och känner allt som händer i deras familj och privatliv. Sen måste hon plötsligt gå ut för att Klara inte vill att hon ska höra det som kommer att sägas. Då kommer historien om hur hon vaknat med ngn spökröst för typ 15 år sedan och sen nu på någon skrikmeditation så kör ledarna samma chant som spökrösten. Tror nog hennes dotter pallat den historien.
Den inte Klara tänker på, men man kunde hoppas att Frida gjorde, är att dottern lätt kan höra allt de pratar om. Det är ju bara att lyssna på deras podd och då är det mycket Klara säger som inte hennes dotter behöver höra🤯