2023-03-15, 10:17
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Cancer och andra sjukdomar handlar om att offret har levt för långt utanför det naturliga liv som hade levts om folk inte förgiftade haven och genmodifierade och mördade grödor innan förtäring.

Destillerat vatten har ju neutralt ph , och råa grödor har neutralt eller alkaliskt ph.
Ingen hade fått cancer om kranvatten var destillerat och grödor åts råa.

Men alla stinker och blir sjuka så länge kranvatten dricks och grödor kokas ihjäl vilket orsakar ett surt ph.
Vatten blir surt om man häller i klor, flour och rester av gamla mediciner som folk har kissat ut och som reningsverk inte kan rena.

Cancer behöver ett lågt ph, det gör andra sjukdomar också.. till och med dålig lukt behöver ett lågt ph.

Kossor får ju cancer när dom tvingas äta genmodifierat majs istället för gräs.

Lever man naturligt blir man aldrig sjuk, men såfort man börjar leva ett onaturligt liv genom att förtära enbart låg-ph kranvatten och låg-ph rätter som lagats med värme.. då börjar sjukdomar och dålig lukt att få fotfäste direkt.

Jag skulle kunna förklara för dig, men du skulle inte lyssna.
Citera
2023-03-15, 11:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag skulle kunna förklara för dig, men du skulle inte lyssna.

Jag är för korkad helt enkelt.
Citera
2023-03-15, 12:11
Medlem
KungPungPats avatar
Jag tänker inte ge en källa till denna text som jag översatte och modifierade eftersom det stod ju att Warburg fick nobelpris för något han trodde vilket såklart inte stämmer då troende människor får inte nobelpriser för deras tro:

Enligt mina beräkningar så är cancermediciner inte alkaliska för då hade ju cancersjuka blivit bättre.

Träsk har lågt ph och stinker vilket nog även canceroffer gör efter att dom fått mediciner som försurar kroppen ännu mer vilket såklart stinker extra mycket som att nån ruttnar på insidan.
Senast redigerad av KungPungPat 2023-03-15 kl. 12:15.
Citera
2023-03-15, 14:45
Medlem
Konventionell "cancermedicin" är ju cellgifter. De tar död på och bryter ner kroppen. Syftet med cellgifter är att cancerceller tål cellgift ännu sämre än friska celler. Cancerpatienter tappar inte håret på grund av cancer utan på grund av cellgifter. Dåliga blodvärden behöver heller inte nödvändigtvis vara kopplade till själva cancern utan kan bara vara resultatet av cellgiftsbehandling.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2023-03-15 kl. 14:52.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in