Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Vem fan bryr sig. Låt dem knulla.
Sex är fortf löjligt nog taboo i samhällena. Ger mig inte för jag ser sex på gatan.

Aa.
Ja skiter i barnen

Så sex med en tvångsintagen patient är ok? Om du tycker det är du ju helt rubbad🤮 att personal har sex nja alltså sköter man det utanför jobbet så är det inget som arbetsgivaren kan ha synpunkter på men om det sker på arbetsplatsen är det ju fan sjukt🙈
Citera
2023-03-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C81
Så sex med en tvångsintagen patient är ok? Om du tycker det är du ju helt rubbad🤮 att personal har sex nja alltså sköter man det utanför jobbet så är det inget som arbetsgivaren kan ha synpunkter låter på men om det sker på arbetsplatsen är det ju fan sjukt🙈

Jag håller med dig om precis allt! Sjukt är det och faktiskt helt oacceptabelt!
Citera
2023-03-21, 22:52
Medlem
Detta är nog inte helt ovanligt tyvärr!! Jag vet att det finns ett riktigt svin som jobbar på psyket vid Sahlgrenska sjukhuset. Han ofredar och utnyttjar tjejer som är i det absolut värsta tillstånden! En tjej i släkten blev inlagd där nyligen. Tjejen var ordentligt medicinerad på lugnade, sent på kvällen var det också, när det jävla äckel plötsligt ansåg att nu var det en bra tid att ha inskrivnings samtal! Bakom stängda dörrar så började svinet med att ge någon jävla punktmassage som han sa var bra mot ångest! Punkterna låg såklart långt upp på innanlåren! Nästa dag uppmanade han henne att beskriva de sexuella övergrepp som hon utsatts för genom åren! Han sa till henne att det är väldigt viktigt att han får vet sånt!!
Och något säger mig att detta inte var första gången han utsatte någon för dessa sjuka övergrepp!!
Citera
2023-03-22, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodan1980
Svågerpolitik på högnivå och en jävla massa hittepå tjänster. CE har ju själv skapat massa sådana tjänster och anställt sina egna på dessa tjänster. Sedan undrar man ju vem som ägde de företaget som alla bemannings ssk kom ifrån under en period för några år sedan. Ryktet säger att den ägarenvar D.E. De borde kallas jäv! C har även avskedat personal på grunder som inte är sanningsenliga. Men alltid blivit uppbackad av R.U! Verksamhetschefen Y har inte alltid fått all information till sig i tid och mycket har förmodligen inte nått fram.

Det stämmer vad jag också hört. Charlotte Eberhard anlitade sin makes, David Eberhards, företag för att ta hyrpersonal till verksamheten. Det är inte så konstigt om han också känner sektionschef Robert Udd, det är klart att han får in både sitt företag och sin bimbofru. Den som har träffat Charlotte Eberhard vet att hon inte har något mellan öronen.
Citera
2023-03-22, 06:47
Dessutom bemanningskvinnan som är både RU och CE högra hand vara syster ny exad fick tjänst som biträdande hon är idag biträdande för Resursenheten. De är också en hittepå tjänst som aldrig funnits. Och dessutom ska en biträdande vara ssk och de är hon inte. Och den ny exade ssk klev upp som enhetschef på en annan avdelning förra året.
Citera
2023-03-22, 06:52
Medlem
Citat:
Dessutom bemanningskvinnan som är både RU och CE högra hand vara syster ny exad fick tjänst som biträdande hon är idag biträdande för Resursenheten. De är också en hittepå tjänst som aldrig funnits. Och dessutom ska en biträdande vara ssk och de är hon inte. Och den ny exade ssk klev upp som enhetschef på en annan avdelning förra året.

Svågerpolitik i kvadrat! Robert Udd måste ha lärt sig väl från sin man i KD, Erik Slottner.
Citera
2023-03-22, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moldiver
Det stämmer vad jag också hört. Charlotte Eberhard anlitade sin makes, David Eberhards, företag för att ta hyrpersonal till verksamheten. Det är inte så konstigt om han också känner sektionschef Robert Udd, det är klart att han får in både sitt företag och sin bimbofru. Den som har träffat Charlotte Eberhard vet att hon inte har något mellan öronen.

Han sitter i styrelsen för Sverek AB så är väl inte direkt hans företag men man kanske ska vara lite försiktig att blanda saker när man sitter i olika positioner. Ang hennes intelligens vet jag inget men hon borde väl ha nåt mellan öronen eftersom hon avancerat till bitr sektionschef😅😇
Citera
2023-03-22, 08:26
Medlem
Citat:
Han sitter i styrelsen för Sverek AB så är väl inte direkt hans företag men man kanske ska vara lite försiktig att blanda saker när man sitter i olika positioner. Ang hennes intelligens vet jag inget men hon borde väl ha nåt mellan öronen eftersom hon avancerat till bitr sektionschef😅😇
Hela PNV kliniken måste ut i pressen, och synas i sömmarna. ALLA ni som skriver och har info om missförhållanden och korruption på kliniken, kontakta massmedia. Detta är en dokusåpa i kubik!!
Kostar miljontals kronor, som borde gått till patienter. Nyexade ssk. har aldrig jobbat kliniskt, hon blev CE:s bitr. enhetschef på avd 141, innan examen, 0 erfarenhet av ssk arbete!!! Nu på St G, avd 16. Man skapade tjänster åt båda två, samma skrot & korn!! Allt med RU OCH Ywonne L H förtjänst. Chef på Resursteamet= Ett skämt!!! finns inget behov av det!!!! Bara hittepå tjänster!!! Man behöver inte ha mycket innanför pannbenet om det tillsätts tjänster på den nivån, mao 0 innanför pannbenet!!!
Citera
2023-03-22, 10:24
Medlem
[quote=Mojje87|83896596]
Citat:
Ursprungligen postat av Mojje87
Hela PNV kliniken måste ut i pressen, och synas i sömmarna. ALLA ni som skriver och har info om missförhållanden och korruption på kliniken, kontakta massmedia. Detta är en dokusåpa i kubik!!

https://www.vardfokus.se/arbetsmiljo...-trakasserier/

Vad är detta liksom?
Citera
2023-03-22, 10:39
[quote=C81|83896958]
Citat:
Ursprungligen postat av Mojje87

https://www.vardfokus.se/arbetsmiljo...-trakasserier/

Vad är detta liksom?
Roberts tidigare arbetsplats sägs att han avslutade den tjänsten på begäran högre upp
Citera
2023-03-22, 10:42
Citat:
Han är styrelseledamot då kan du även äga företaget. Han är även styrelseledamot i sitt eget företag han har tillsammans med sin fru.
Citera
2023-03-22, 10:53
Citat:
Han är styrelseledamot då kan du även äga företaget. Han är även styrelseledamot i sitt eget företag han har tillsammans med sin fru.
Ja och en tjänst som från början bemannades utanför kliniken av en ssk dagtid måndag-fredag har förvandlats om och bemannas av tre skötare från de stall som C.E driver på kliniken. Administrativa tjänster skapas hejvilt men att säkerställa för patienterna och utöka personaltätheten på avdelningarna de existerar inte. Ekonomin ska väll ändra trygga patienternas vård. Lägg pengarna på personalen på golvet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in