2023-03-12, 14:20
Medlem
Pillevickens avatar
Varför är det bara Netflix som funkar utan Wi-Fi? Eller är det jag som har något konstig inställning på?
Jag vill kunna se både SVT play och cmore på min mobiltelefon när jag pendlar.
Citera
2023-03-12, 14:22
Bannlyst
Förstår inte frågan rikitgt. Handlar det om att kunna ladda ner innehåll och titta på detta t.ex på ett flygplan eller på platser när man inte ha kan få data, så finns den funktioen på Disney+ , HBO Max och Netflix.
Citera
2023-03-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Förstår inte frågan rikitgt. Handlar det om att kunna ladda ner innehåll och titta på detta t.ex på ett flygplan eller på platser när man inte ha kan få data, så finns den funktioen på Disney+ , HBO Max och Netflix.

Att tillägga här i stället för att lista alla olika streaming-tjänster som det går/inte går att göra på (och den listan kan ju ändras när som helst) är att tjänsten måste ha stöd för offline-uppspelning. I dagsläget har Netflix det (vilket TS märkt) men varken C More eller SVT Play stödjer det.

Så TS; det är inget fel på dina inställningar eller din enhet utan det är bara Netflix av ovanstående som har den önskade funktionen.
Citera
2023-03-13, 00:07
Medlem
Waterlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Varför är det bara Netflix som funkar utan Wi-Fi? Eller är det jag som har något konstig inställning på?
Jag vill kunna se både SVT play och cmore på min mobiltelefon när jag pendlar.

På min iPad måste man ha ikryssat (valt) att appen SVTPlay tillåter ”Mobildata”. Utan det valet fungerar bara SVTPlay över WiFi.

Vänligen Näckrosen
Citera
2023-03-14, 19:24
Moderator
TV-, bild- och mediautrustning --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem