2023-03-12, 11:26
Medlem
DarioArgentos avatar
Hur står sig NGK mot Hässle numera? Det känns som att NGK är mer hands on, jagat iväg parkeringsvakter på Norrby och härjar runt på ett annat sätt än Hässle, på Hässle kan man ju parkera bilen utan rädsla, har jag fel? Har polisen tappat greppet i Norrby? Har polisen styrt upp lugnet i Hässleholmen? Vad är era erfarenheter? Norrby gangster verkar mer brutala.
Citera
2023-03-12, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarioArgento
Hur står sig NGK mot Hässle numera? Det känns som att NGK är mer hands on, jagat iväg parkeringsvakter på Norrby och härjar runt på ett annat sätt än Hässle, på Hässle kan man ju parkera bilen utan rädsla, har jag fel? Har polisen tappat greppet i Norrby? Har polisen styrt upp lugnet i Hässleholmen? Vad är era erfarenheter? Norrby gangster verkar mer brutala.

Det är lugnt i både stadsdelarna. Lite mindre bra ekonomiskt men generellt sett så behöver inte random folk oroa sig för mycket. Dem enda som ställer till med oreda på Norrby är den genetiskt kriminella parasitsläkten G*orge/Alsa*id (* = e). På Hässleholmen är det nog mer gängbildningar.
Citera
2023-03-12, 14:56
Medlem
feemaxxxs avatar
Jag föredrar Bosch eller Denso framför NGK.
Citera
2023-03-12, 15:13
Medlem
DarioArgentos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Jag föredrar Bosch eller Denso framför NGK.

Nu handlar NGK inte om tändstift, det handlar om ett kriminellt gäng i Borås som funnits hur länge som helst. Har själv bott utomlands många år och undrar hur balansen nu är mellan NGK och Hässle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in