Citat:
Ursprungligen postat av
OveMalm
Man märker typ efter några timmar runt strax före lunch "fan, jag börjar bli abstinent, hur gör jag nu?"
Dvs ni varit fortfarande ej fulla men fortfarande lite alkohol kvar i blodet säg 0.5 promille och varit på gott humör först vid morgonen men sen känner hur du börjar svetta, kanske få påtaglig ångest och darrighet, vad gör man? Har med sig typ lite alkogel i fickan som man kan dryga ut med vatten i näven och sväljar när man tar toabesök, det är fan hemskt och undrar om andra varit med om detta och vad i så fall gjort?
Okej din fråga är koko lokko men ska försöka ge dig ett svar som jag hoppas går igenom..
Jag var tvungen att sluta röka.. då fick jag Chamipix. Ok står i att man kan få minnesluckor eller bli aggesiv med alkohol.. alla mediciner kan ju ha biverningar.. det blev inte jag i alla fall...
Däremot så shit.. tillslut .. på allvar.. öl? Nä kattpiss... Vin? Nä Kattpiss.... Grogg? Nä kattpiss.
Kanske bara var min erfarenhet men googla vidare och sök för dit "rökberoende" om du inte vill på alkis i jorunalen.... (om du inte har det alltså)
Go helg!