Citat:
Ursprungligen postat av
Vriden
Sällan har jag någon som är så långt uppe i det blå och cyklar. Han bygger hela sin teori på att någon ska ha planterat både sperma och blod så att det kopplas till Ulf Olsson utan att ha något som helst bevis för hur det ska ha gått till.
Lika så driver han tesen om att Helen skulle blivit påkörd istället för att ha blivit mördad. Så jävla respektlöst mot anhöriga att driva sin tes på det viset utan att ha något som helst bevis för det.
Nä, han måste fått något form av psykos likt personer som hänger sig till konspirationsteorier.
Eh ok, det låter ju rätt så skruvat. Tack för inlägget, blir att hålla i plånboken. Men alla avsnitt kommer lyssnas på.
Citat:
Ursprungligen postat av
exile2596
Jag har beställt Ulfs bok för att se om jag får nåt förtroende för Ulf från den, men den kommer inte på några dagar. Nån som har läst den?
Ja, men det är länge sen jag läste den. Det jag minns är att han framstår som en osympatisk rättshaverist. Kan nog hända den bästa givet situationen dock, och Ulf var ju redan innan lite annorlunda som person.
Blev inte särskilt påverkad i någon riktning gällande skyldig/oskyldig av att läsa den.
Tack för ett bra inlägg.