2023-03-12, 21:46
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Hur blir det med fängelsevistelsen när GM är trans?
Hamnar han i kvinnofängelse?
Mycket möjligt i sjuka Sverige!
Så vi skattebetalare får betala hans könskorrigering.
Citera
2023-03-12, 21:50
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Du har bestämt att han är trans baserat på en enda bild där han är långhårig?
Han lär nog hamna på psyk.
Nej!
Hans berättelser på nätet tyder på homo/trans.
Citera
2023-03-12, 21:56
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Har jag skrivit att endast miljön är avgörande??? Isåfall föreslår jag att du läser lite mer noggrant innan du kommenterar och skriver kommentarer om att det är det sjukaste du läst.
Men du menar ju att endast gener inte kan vara enda orsaken till att någon blir lustmördare?
Citera
2023-03-12, 22:01
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej!
Hans berättelser på nätet tyder på homo/trans.
Jag är inte helt säker på att det är hans. Den på Pinterest ser ut att vara nyskapad. Länken med texten om pojken får jag inte fram texten som lagts upp här, bara nåt med kyrilliska bokstäver.
Edit: Jag kan ha fel, jag ska gå igenom tråden ordentligt någon av de närmsta dagarna.
Senast redigerad av Matamata 2023-03-12 kl. 22:05.
Citera
2023-03-12, 22:12
Avslutad
Citat:
Det hänger väl på om GM har genomgått operationen?

Nej. I Sverige räcker det med att du identifierar dig som kvinna, så är du en! Annars tar det hus i helvete vet du väl, din stolle.
Citera
2023-03-12, 22:29
Medlem
Citat:
Djuren är hos en vän till familjen.

DU vet det alltså?
Citera
2023-03-12, 22:32
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Men du menar ju att endast gener inte kan vara enda orsaken till att någon blir lustmördare?
Ja och du påstod att jag skrivit att endast miljö är det som avgör.
Jag har skrivit att gener tillsammans med miljö och livsföring är orsaker. Att inte enbart kassa gener gör någon till mördare utan att det krävs fler saker såsom trauma, isolering, droger eller psykos etc. Fattar du???
Citera
2023-03-12, 23:05
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Jag har skrivit att gener tillsammans med miljö och livsföring är orsaker. Att inte enbart kassa gener gör någon till mördare utan att det krävs fler saker såsom trauma, isolering, droger eller psykos etc. Fattar du???

Du kan ju inte ens läsa, ditt troll!
Du skriver ju själv här att endast gener inte kan göra dig våldsbenägen utan att det även krävs en dålig miljö!

För du skriver ju att man inte kan mörda om man har ett tryggt liv och barndom.

Om det vore så enkelt att man kunde skylla alla gärningar på gener så vore det ju ganska så enkelt att hitta mördare långt innan de begått sina gärningar.
Om du läser på om mördare och läser bakgrund så finns det saker under deras uppväxt som leder fram till att personen begått dessa gärningar. Det kan vara kombinationer av gener och miljö. Eller missbruk som lett till vanföreställningar osv osv. Men en person som levt helt skyddat från allt ont i världen och är lycklig och tillfreds begår inte våldsdåd pga gener. Måste mer saker till. Om det vore så att allt kan förklaras med gener så skulle det betyda att män, killar, pojkar hade särskilt dåliga kassa gener eftersom det är uteslutande dom som begår grova brott

Det är till att ge alla föräldrar till dessa barn skulden, trots att de kanske gjort allt vad de kunnat för deras barn!
Det är inte alls ok enligt mig!
Nu vet vi att föräldrarna troligen sökt hjälp åt sonen, sen om det stämmer och hur länge sen de började söka efter hjälp.får vi troligtvis veta när FUP kommer.
Jo man kan mörda trots att man har haft en bra uppväxt
PUNKT SLUT!
Senast redigerad av rubin22 2023-03-12 kl. 23:20.
Citera
2023-03-12, 23:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Det har jag inte alls påstått, läs för fan vad jag skriver!
Det är ju du som inte fattar!
Pust!
Citera
2023-03-12, 23:26
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Du har skrivit att endast gener ej kan göra dig till en mördare, utan det krävs även en dålig miljö!
Eller hur kan man annars tolka det du skriver?
Senast redigerad av rubin22 2023-03-12 kl. 23:35.
Citera
2023-03-12, 23:35
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Har jag skrivit att endast miljön är avgörande??? Isåfall föreslår jag att du läser lite mer noggrant innan du kommenterar och skriver kommentarer om att det är det sjukaste du läst.
Du har skrivit att det måste till dålig miljö för att en person med kassa gener ska begå ohyggliga våldsbrott!
Därför jag skrev endast miljö!
Citera
2023-03-12, 23:43
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Du kan ju inte ens läsa, ditt troll!
Du skriver ju själv här att endast gener inte kan göra dig våldsbenägen utan att det även krävs en dålig miljö!

För du skriver ju att man inte kan mörda om man har ett tryggt liv och barndom.

Om det vore så enkelt att man kunde skylla alla gärningar på gener så vore det ju ganska så enkelt att hitta mördare långt innan de begått sina gärningar.
Om du läser på om mördare och läser bakgrund så finns det saker under deras uppväxt som leder fram till att personen begått dessa gärningar. Det kan vara kombinationer av gener och miljö. Eller missbruk som lett till vanföreställningar osv osv. Men en person som levt helt skyddat från allt ont i världen och är lycklig och tillfreds begår inte våldsdåd pga gener. Måste mer saker till. Om det vore så att allt kan förklaras med gener så skulle det betyda att män, killar, pojkar hade särskilt dåliga kassa gener eftersom det är uteslutande dom som begår grova brott

Det är till att ge alla föräldrar till dessa barn skulden, trots att de kanske gjort allt vad de kunnat för deras barn!
Det är inte alls ok enligt mig!
Nu vet vi att föräldrarna troligen sökt hjälp åt sonen, sen om det stämmer och hur länge sen de började söka efter hjälp.får vi troligtvis veta när FUP kommer.
Jo man kan mörda trots att man har haft en bra uppväxt
PUNKT SLUT!
Ja man kan mörda fast man haft en bra uppväxt. Men man kan åsamka sig själv en massa saker som leder till att man blir psykiskt sjuk. Tex sitta isolerad i ett rum och spela data 20 timmar per dygn. Använda narkotiska preparat osv osv osv. Saker som kan leda till att du utvecklar psykos och vanföreställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in