2023-03-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Finns en växelverkan där såklart.
Men om du inledningen på detta klipp från på "Heyou Festival" som beskrivs som "Sveriges största evenemang för barn och unga. Platsen där du träffar dina idoler från sociala medier".
Så ser du att snittåldern kanske är nio år bland besökarna ?

https://www.youtube.com/watch?v=ZR2iv76-VyA

Vem röstades fram som årets förebild 2022?
Tone!
Med motiveringen ""För den grymma pionjär hon är i vårt samhälle. Vi kan inte komma på en människa som på ett enklare sätt visar upp att alla människor själva ska få bestämma sin väg och vem de är. Om det är någons väg vi vill gå på så är det Tones", stod det i motiveringen inför lördagens prisutdelning."

https://www.vxonews.se/vaxjo/tone-sekelius-ar-arets-forebild-2ff24d86/
Nej, jag tänker inte klicka på några länkar för att ge henne mer uppmärksamhet. Min fråga är enkel att besvara för människor som är intresserade av henne.
Frågan är även viktig om man ska kunna svara i tråden
Citera
2023-03-08, 13:50
Medlem
Jaja… Antar att det är med Tone som med allt annat avvikande som media och sociala medier rapar ur sig. Att alla vettiga vuxna förklarar för sina barn vad folk egentligen tycker om hbtq, vänster och invandrare. Dom flesta barnen tycker ju att Tone är konstig och som förälder är det ju bara att bekräfta barnets tanke.
Citera
2023-03-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Bara en fråga.
Är det Tone som profilerar sig som barnidol eller är det barn som ser henne som en förebild?

Både och.

Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Men sluta kolla då va fan.

Jag skämtade.
Citera
2023-03-08, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
Både och.

Jag skämtade.
Så, hon profilerar sig själv? Låter ju jävligt konstigt att ha en så smal målgrupp som inte ens kan generera pengar.
Men i så fall är hon dum i huvudet.
Hade det nu varit att barn söker henne medan hon själv profilerar sig som en transperson där hon gör sig till en talesperson för transmänniskor så ska inte jag lägga mig i men om mina barn hade sökt sig till henne när de var små så hade det legat på mitt, inte hennes ansvar
Citera
2023-03-08, 14:49
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Som sagt en stor de som följer hans Youtube-kanal (där han troligen berättat om att han poddat) är barn och då han är sitt egna varumärke så borde han tänka efter gällande vad han poddar om.

Tror nog det är ganska i tiden att upplysa om sex oavsett om det är i ettan eller tvåan. Varför inte prata om det om det nu förekommer bland vanligt folk?
Citera
2023-03-08, 14:54
Medlem
Hazizas avatar
Att transpersoner vill ligga med barn är inget nytt, det är homolobbyns mål trots allt.

Sjukt att medier lyfter fram dessa sjuka människor!
Citera
2023-03-08, 15:05
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Tror nog det är ganska i tiden att upplysa om sex oavsett om det är i ettan eller tvåan. Varför inte prata om det om det nu förekommer bland vanligt folk?

Om tidsandan är skev så bör man inte förhärliga den. (men det förstår inte NPCer)

Sedan har nog jag och du inte samma syn på vad "vanligt folk" innebär.
I min värld tillhör inte Tone Sekelius inte den samlingen.
Citera
2023-03-08, 15:33
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry

Om hur du preppar analen för penetration är knappast nått som gagnar prepubertala barn? Det finns säkert pedofiler som gillar tanken dock.
Barnen, de som utgör melodifestivalens publik främst.
Citera
2023-03-08, 15:38
Medlem
Julskinkatos avatar
"tone" ska själv få bestämma "vem hon är" men alla män som inte är hbtq är äckliga!?
Jag bryr mig inte ett skit om vem tone är, man, kvinna, delfin, apa osv

Analsexreklam till barn är äckligt hursomhelst.
Citera
2023-03-08, 15:58
Medlem
Ghastens avatar
Låter inte speciellt bra stoppa upp en dusch och rensa. Ja Tomas lär nog gå med vuxenblöja om några år.
Förstår inte heller hur han blivit så poppis bland barn.
Citera
2023-03-08, 16:16
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muszyca
När folk blir provocerade av sånt här saknar man GG Allin.

Skev jämförelse. GG Allin var aldrig på något sätt mainstream och trycktes inte upp i våra och våra barns ansikten i parti och minut.

Till skillnad från den här. Så självklart ska hon han det agera därefter.
Citera
2023-03-08, 17:08
Medlem
Vaxads avatar
Ja, det är ett sjukt samhälle här i Sverige. "Tone" borde egentligen spärras in och bli tvångsmedicinerad för resten av sitt liv.

Skamligt att en sån här person får sitta och sprida sin vidriga HBTQ-propaganda genom public service. Huvuden borde rulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in