• 1
  • 2
2006-07-23, 16:16
Medlem
LD50s avatar
...inte s att dom var p 50mg d?
Citera
2006-07-23, 16:41
Medlem
"en tablett"... vad? Mrke/sort?
Citera
2006-07-23, 20:04
Medlem
Tror du tog 50mg.. det finns folk som upplever efedrin precis som dig.. hlla sig borta aja baja
Citera
2006-07-23, 21:19
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rehabilitering
Tror du tog 50mg.. det finns folk som upplever efedrin precis som dig.. hlla sig borta aja baja
D var det nog 50mg... jag var ute lite fel frut . Ja nu vet jag att jag inte ska pilla mer med det, var riktigt obehagligt.
Citera
2006-07-24, 09:48
Medlem
KeKeLimes avatar
Ja det r vl s att inte alla tl det.
En kompis till mig tog en ampull med bl.a. ephedra i innan en fotbollstrning. Efter en halvtimme var han tvungen att springa och skita. Total panikskitndig. Toan var sklart lst s min gode vn sprang ut i skogen. Efter att ha skitit lst som vatten s fll han ihop p rygg. Krktes lite och sket igen. Tog 20-30 min innan han kunde g tillbaka.
S vissa tl det inte.
Citera
2006-07-24, 19:23
Medlem
thebandits avatar
Jag mste ocks skita inom en halvtimme nr jag kkar effar, men det gr att planera. Om jag kkat chips/pizza/onyttigt dagen innan s mste jag skita 2 ggr inom en timme.

Kan ocks bli illamende och lite tjackad, man pundar fast i en och samma grej och vill bara sitta still. Men det r inte s ofta det hnder!
Citera
2006-07-25, 07:33
Bannlyst
frsta gngen ajg testade mrkte jag inget fr det var en alldeles fr klen dos.. andra gngen dock.. jag tror jag tog ungefr lika mycket som dig (50mg) och jag fick precis samma symptomer som dig.. mdde illa som in i helvete, svettades och fick hjrtklappningar.. och knde mig totals kraftls.. som en riktig jvla feber ungefr.. det gick ver en timma senare nr jag hade kommit hem och druckit massa vatten..
Citera
2006-08-01, 17:12
Medlem
cherms avatar
hmm....frsta gngen fr mig var nyligen, tyckte det var hur grymmt som helst. knde inte av nt speciellt, men man orkade festa p som vanligt i 3-4 dar i strck. vet inte hur stora doser det var men 2ephedra och 2coffeine gjorde att jag kunde festa till 10 p mrgonen sova i 20min o festa igen. det roliga var att jag inte trodde effedrin var en drog verhuvudtaget.=)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in