2024-03-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slay29
Fick för mig att skaffa iptv via https://www.monstertv.se/
Är det någon här som har erfarenhet utav dom? Har nu gått ca 48timmar sedan betalningen genomfördes och har provat maila dom utan att få något svar. Är det bara inse att man blivit lurad och köpa av en annan levrantör eller bör jag vänta?

Får upp att det finns trojan på sidan.
Ser inte korrekt ut i min mening när man besöker sidan
Citera
2024-03-06, 18:18
Medlem
Citat:
Är det någon här som har erfarenhet utav dom? Har nu gått ca 48timmar sedan betalningen genomfördes och har provat maila dom utan att få något svar. Är det bara inse att man blivit lurad och köpa av en annan levrantör eller bör jag vänta?

Jag har köpt månadspaket och använt dom i flera månader och det fungerat. Sen köpte jag 3 månaders paket och sen har det slutat fungera hos dom.
Har varit så över en vecka och dom har raderat supporten på Telegram.
Så dom är det nog bara att undvika nu..
Citera
2024-03-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashx
Exakt. Skulle aldrig våga, inte främst för risken för att åka dit men varför göra det enkelt.

Bitcoin är osäkert. Hade gärna sett att de börjar tillåta Monero. Cakewallet är billigt och bra sätt för sån hantering. Plus att Monero har lägre transaktionskostnader.

Jag betalade med presentkort, kändes säkrast och mindre krångel än btc
Citera
2024-03-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashx
Exakt. Skulle aldrig våga, inte främst för risken för att åka dit men varför göra det enkelt.

Bitcoin är osäkert. Hade gärna sett att de börjar tillåta Monero. Cakewallet är billigt och bra sätt för sån hantering. Plus att Monero har lägre transaktionskostnader.

Finns oftast monera ifall man kontaktar säljaren utanför hemsidan
Citera
2024-03-07, 03:51
Medlem
LazerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Jäss båxx.
Kolla denna länk (om du nu kör Formuler box):
https://www.formuler-support.tv/forum/thread/4557-how-to-download-online-subtitles-and-use-this-in-mol2/

Intressant. Tackar.
Citera
2024-03-07, 05:44
Medlem
Citat:

De var bra förrut men nåt verkar hänt. Jag kan inte betala längre nu när de kräver bitcoin och köpte annan random tjänst men den suger.
Inte lätt att hitta rätt nu.

Verkar inte gå att hitta en vettig tjänst som inte kräver betalning med bitcoin heller.
Senast redigerad av Itoy 2024-03-07 kl. 06:02.
Citera
2024-03-07, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimpaXo
Jag har köpt månadspaket och använt dom i flera månader och det fungerat. Sen köpte jag 3 månaders paket och sen har det slutat fungera hos dom.
Har varit så över en vecka och dom har raderat supporten på Telegram.
Så dom är det nog bara att undvika nu..

Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
De var bra förrut men nåt verkar hänt. Jag kan inte betala längre nu när de kräver bitcoin och köpte annan random tjänst men den suger.
Inte lätt att hitta rätt nu.

Verkar inte gå att hitta en vettig tjänst som inte kräver betalning med bitcoin heller.

Har nu fått ett mail från dom. Betalningen hade krånglat så nu när betalningen hade gått igenom fick jag mitt inlogg. Verkar fungera bra än så länge
Citera
2024-03-07, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitabAlAzif
UHF finns nu till tvOS, ifall det kan vara av intresse för er som kör Apple TV. Har inte hunnit testa den grundligt, men den ser bra ut hittills. Endast på version 1.0.1, så utrymme för förbättring finns. Och utvecklaren är dessutom väldigt mottaglig för feedback (på Discord), så uppdateringar kommer nog att släppas rätt ofta.
Testade den i dagarna men mycket som behövs för att den ska var användbar. Ska dock ha kvar den och hålla koll för iPlayTV är så trött.
Citera
2024-03-07, 09:19
Medlem
Citat:
Har nu fått ett mail från dom. Betalningen hade krånglat så nu när betalningen hade gått igenom fick jag mitt inlogg. Verkar fungera bra än så länge

Betalade du med bitcoin?
Vilken bank har du i så fall?
Citera
2024-03-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Betalade du med bitcoin?
Vilken bank har du i så fall?

Yes jag betalade med Bitcoin. Har swedbank
Citera
2024-03-07, 12:51
Medlem
Någon som vet något om peoplestv iptv? Har försökt nå dem sedan igår men inte fått svar, varken via chat eller mail?
Citera
2024-03-07, 14:35
Medlem
Citat:
Yes jag betalade med Bitcoin. Har swedbank

Ok, jag har ju ett Swedbankort också, jag för över en slant och testar. Har provat Ica-banken, Bank Norwegian och Marginalen bank 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in