2023-01-02, 20:30
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Jag rekommenderar ju båda så förstår faktiskt inte problemet, båda funkar fint efter ha tagit bort de flesta länder.

Siptv-appen funkar helt OK att se kanaler med. Men när du ska se nån film eller serie och börjar bläddra i vod, det är då den inte riktig räcker till.
Citera
2023-01-02, 20:43
Medlem
Vad finns det för vettiga appar till Samsung? Kör Smartners Pro nu som funkar helt ok. Dock problem med att få in en del tv serier (finns på telefonen men inte på tvn)
Citera
2023-01-02, 21:10
Medlem
Tjena! Jag hade tidigare IPTV genom Apple TV och använde mig då av GSE Smart IPTV Pro men tyckte kanalerna laggade ovanligt mycket trots bra uppkoppling. Någon som har GSE i dagsläget och kan dela med sig av sina åsikter om appen?
Citera
2023-01-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannes.l98
Tjena! Jag hade tidigare IPTV genom Apple TV och använde mig då av GSE Smart IPTV Pro men tyckte kanalerna laggade ovanligt mycket trots bra uppkoppling. Någon som har GSE i dagsläget och kan dela med sig av sina åsikter om appen?

Nu har jag inte AppleTV men GSE är appen jag tyckte minst om, och iPlayTV mest. Om någon månad släpps iPlayTV AIO ut, finns redan till IOS snart till TvOS också
Citera
2023-01-02, 21:53
Medlem
Citat:
Nu har jag inte AppleTV men GSE är appen jag tyckte minst om, och iPlayTV mest. Om någon månad släpps iPlayTV AIO ut, finns redan till IOS snart till TvOS också

Måste man välja en specifik leverantör för att få tillgång till andra appar?
Citera
2023-01-02, 22:05
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Sedan femte oktober ska tydligen samtliga Bondfilmer finnas på prime men jag hittar inga, gissar dom inte finns för Sverige än, någon som hittat någon info om dom kommer till svenska prime också?
https://www.cnet.com/culture/enterta...-amazon-prime/

Det som står i den artikeln är helt fel. Det ingår inte i amerikanska Amazon Prime heller. Just nu finns det bara tillgängligt som köp eller hyrfilm.

https://images2.imgbox.com/28/37/58W86kCU_o.png
Citera
2023-01-02, 22:20
Medlem
Citat:
Måste man välja en specifik leverantör för att få tillgång till andra appar?

Nej, du får m3u länk från säljaren sedan fritt fram välja den app man vill
Citera
2023-01-02, 22:23
Medlem
Citat:
Nej, du får m3u länk från säljaren sedan fritt fram välja den app man vill

Jag som nu redan använt mig av denna länk i GSE, är det då kört att byta app eller funkar det prima?
Citera
2023-01-02, 22:49
Medlem
Citat:
Jag som nu redan använt mig av denna länk i GSE, är det då kört att byta app eller funkar det prima?

Du kan alltid byta app medans abonemanget är aktivt, även byta box osv. Det enda du inte ska göra är att titta på två eller fler enheter samtidigt på en och samma abonnemang.
Så du kan alltid ha iptv på flera enheter, men du kan inte addera själva tittandet, utan då behöver du köpa till abonnemang!
Citera
2023-01-02, 22:57
Medlem
Citat:
Du kan alltid byta app medans abonemanget är aktivt, även byta box osv. Det enda du inte ska göra är att titta på två eller fler enheter samtidigt på en och samma abonnemang.
Så du kan alltid ha iptv på flera enheter, men du kan inte addera själva tittandet, utan då behöver du köpa till abonnemang!

Klockrent! Då ska jag testa iPlayTV. Tack så mycket för hjälpen!
Citera
2023-01-03, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Sedan femte oktober ska tydligen samtliga Bondfilmer finnas på prime men jag hittar inga, gissar dom inte finns för Sverige än, någon som hittat någon info om dom kommer till svenska prime också?
https://www.cnet.com/culture/enterta...-amazon-prime/
Artikeln gäller amerikanska licenserna, i Sverige är det Viaplay som har avtal om Bond-filmerna, och dom väljer själva om dom vill ha dom som abonnemangs-filmer eller hyr/köp, dom brukar gå att streama med abonnemang 2 månader per år, men Viaplay erbjuder ju ingen engelsk textning så jag har slutat se på filmer på den tjänsten. Jag hade hellre haft tillgång till Prime.

Citat:
Ursprungligen postat av Martin24
Det som står i den artikeln är helt fel. Det ingår inte i amerikanska Amazon Prime heller. Just nu finns det bara tillgängligt som köp eller hyrfilm.

https://images2.imgbox.com/28/37/58W86kCU_o.png
Jodå, det stämde, dom lades till 5 Oktober och togs bort ganska exakt en månad senare, 5 November, eller om det var fjärde kanske. Det var andra gången under 2022 Bond-filmerna fanns i abonnemangsutbudet hos Prime i USA, första var under två månader mellan 15 April till 14 Juni.
Citera
2023-01-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Vilken app till en Android smart-tv rekommenderas nu för tiden? Det får gärna vara en gratis-app men om den kostar är det inte hela världen så länge den är bra och hyffsat buggfri. Kan i sammanhanget nämna att min tv är av billigare modell och har lite småsegt gränssnitt.

/#LOUDmouth#

Om du kan ha Tivimate så rekommenderar jag verkligen den. Kostar 200 kr eller nått för ett evighetsabbonemang, då kan du ha samma på 5 enheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in