Citat:
Ursprungligen postat av
Bartbag
Söndagssteken. Kalla skivor direkt från kylen eller på smörgåsen är fantastikt.
Absolut!
Allt kött smakar mycket bättre nästa dag.
Även köttsoppa, revben, surkålssoppa, med mera.
Ärligt talat så äter jag så mycket kött så att hela världens "Miljö-Gretor" gråter ögonen ur sig om det får veta..