2026-08-13, 08:44
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Ja?! Vad är problemet? Jag kan berätta för dig vad problemet är. Typ nästan ingen hade kommit på deras spelningar om de intagit den positionen.
Alla i publiken var/ är inte nazister. Nazisterna tog ju avstånd från bandet, då de uttalande sig att bandet inte var rasistiskt. Så de få skinnskallar som heilande var inte allt för många.
Citera
2026-08-13, 13:23
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Alla i publiken var/ är inte nazister. Nazisterna tog ju avstånd från bandet, då de uttalande sig att bandet inte var rasistiskt. Så de få skinnskallar som heilande var inte allt för många.
Haha. Ja, det är ju en lika dålig förklaring som när Sverigedemokraterna när de vimsade i början av partiets karriär "Aa alltså, vi kan ju inte rå för vilka som röstar på oss va! Det är väl inte vårt fel att massa smygrasister ute i stugorna snackar om att vi ska köra ut alla babbar ur Sverige! Det har vi, typ, inte sagt, vafan!". Haha, you go Jimmie, kör hårt!
Citera
2026-08-13, 13:37
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Haha. Ja, det är ju en lika dålig förklaring som när Sverigedemokraterna när de vimsade i början av partiets karriär "Aa alltså, vi kan ju inte rå för vilka som röstar på oss va! Det är väl inte vårt fel att massa smygrasister ute i stugorna snackar om att vi ska köra ut alla babbar ur Sverige! Det har vi, typ, inte sagt, vafan!". Haha, you go Jimmie, kör hårt!

Nä, det är ingen dålig förklaring. Bandet kan ej rå för sina fans. Nazister får ej köpa våra skivor eller gå på våra spelningar. Du hör ju dumt det låter.
Citera
2026-08-13, 15:12
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nä, det är ingen dålig förklaring. Bandet kan ej rå för sina fans. Nazister får ej köpa våra skivor eller gå på våra spelningar. Du hör ju dumt det låter.
Jag fattar. Hela din attityd är som en höstadie-elev "Vaddå det är inte ens mitt fel att några snubbar sålde vodka och cigg till mig! Dom frågade och jag bara 'Ahh ok!'. Så jälla orättvist att komma och skälla på mig!". Solid förklaring! Sjukt orättvist att ens föreslå att det inte var lyckat. Samma sak med stackars Ultima Thule som bara ville spela kärleksballader för pensionärer, men till deras fasa och förvåning var det mest skinheads som dök upp på spelningarna. Inte ens deras fel jue!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in