Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil85
Dem som svarar på rubrik, måste vara fler än en, hur funkar det ?
Jättebra rubriker och sedan dåliga trådstarter hur svara, rubrik eller svara trådstart.
Hur väljer ni ?
Detta är gammal kritik mot moderatorer.
Nej det behöver inte vara fler än en som svarar på topic. Det finns t.o.m. massor av trådar som inte har något svar alls.
Högst oklart vad du menar med "hur funkar det?" i sammanhanget.
Stämmer inte topic och huvudinlägget ihop RP:ar man helt enkelt. I ditt fall i den här tråden är t.ex. rubriken bland det värsta jag sett och huvudinlägget rörigt och med bedrövlig svenska.
Högst oklart hur detta kan vara gammal kritik mot moderatorer.