2023-03-02, 09:45
Medlem
Jag föredrar swish journalister framför journalister som äter våra skattepengar och fungerar som regeringens megafon
Citera
2023-03-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Jag föredrar swish journalister framför journalister som äter våra skattepengar och fungerar som regeringens megafon

Frågan är, hur vet man att swishjournalister inte fungerar som regeringens megafon?
Det finns många sätt att få lön på.
Citera
2023-03-02, 13:56
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atalante
Sådana här uttalanden borde få alla att bli mer än skeptiska. Att tala om för andra vilka man kan lita på och att det inte finns en chans att man blir lurad!
Det finns många som granskar dessa sanningssägare som ploppar upp lite överallt och effektivt når ut med sin information. Jag är en av dom.
Så, att vi svenskar inte gör något för varandra stämmer inte heller. Det här går djupare än vad många har förstått, men svensken letar desperat efter ledare att följa. Och när man väl hittat sin ledstjärna tappar man urskillningsförmågan och sitt kritiska tänkande.

Har du hört talas om yttrandefrihet ännu? Då så. Jag säger min uppfattning så kan du senare säga din. Flashback.

Vidare då. Åtminstone jag följer inte någon ledare (Aida eller någon annan), jag menar om du fantiserat om det. Däremot kan jag mycket väl se vilka som gjort vad, obetalda och utan själviskhet. Så det är definitivt så att Aida och många andra har lagt ner stor energi mot alla odds på att motverka medicinsk apartheid.
Medicinsk apartheid/tyranni, du vet, det där som inte skulle få hända igen men ändå hände igen (medicinska experiment i Auschwitz).

Det här altruistiska engagemanget från Aida kan ha räddat oerhört många liv, ganska likt det Raoul Wallenberg gjorde under andra världskriget, men med den skillnaden att inte många fattar att ens tacka Aida m.fl.

Vi lever i en värld med gränslös korruption och rätt många okunniga, otacksamma, bortskämda egoister, det kan åtminstone jag konstatera ibland.
Citera
2023-03-02, 14:10
Medlem
Jag gillar Aida, hon är ganska samlad och hyfsat jordnära.
Tyvärr har hon fått mycket skit från nån Cornelia.
Citera
2023-03-02, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Har du hört talas om yttrandefrihet ännu? Då så. Jag säger min uppfattning så kan du senare säga din. Flashback.

Vidare då. Åtminstone jag följer inte någon ledare (Aida eller någon annan), jag menar om du fantiserat om det. Däremot kan jag mycket väl se vilka som gjort vad, obetalda och utan själviskhet. Så det är definitivt så att Aida och många andra har lagt ner stor energi mot alla odds på att motverka medicinsk apartheid.
Medicinsk apartheid/tyranni, du vet, det där som inte skulle få hända igen men ändå hände igen (medicinska experiment i Auschwitz).

Det här altruistiska engagemanget från Aida kan ha räddat oerhört många liv, ganska likt det Raoul Wallenberg gjorde under andra världskriget, men med den skillnaden att inte många fattar att ens tacka Aida m.fl.

Vi lever i en värld med gränslös korruption och rätt många okunniga, otacksamma, bortskämda egoister, det kan åtminstone jag konstatera ibland.

Helt enig med din senaste mening.
Jag hoppas på att de senaste årens medicinska apartheid och experiment på mänskligheten förhoppningsvis möter rättvisan i någon slags nutida Nürnbergrättegång - även om jag mer och mer tvivlar på att så blir fallet.

Däremot blir du svår att ta på allvar när du tar upp Raol Wallenberg som ett exempel på altruistiskt engagemang. Tror inte vi kan prata vidare innan du läser på lite om hur han "räddade" människor.
Ingen med namnet Wallenberg har någonsin gjort något som inte är egennyttigt. Där har vi grunden till korruptionen. Läs på.
Citera
2023-03-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag gillar Aida, hon är ganska samlad och hyfsat jordnära.
Tyvärr har hon fått mycket skit från nån Cornelia.

Jag har sett den "skit" som du antyder att nån Cornelia har gett Aida. Tveksamt om du har gjort det, då det inte är något mer än Aidas egna skit.

Aida är mycket skicklig på det hon gör. Det blir mycket tydligt när man läser era helt känslostyrda kommentarer om henne.
Citera
2023-03-02, 18:05
Bannlyst
Ni kommer tröttna. Hon är osunt bitter och arg
Citera
2023-03-02, 18:35
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Helt enig med din senaste mening.
Jag hoppas på att de senaste årens medicinska apartheid och experiment på mänskligheten förhoppningsvis möter rättvisan i någon slags nutida Nürnbergrättegång - även om jag mer och mer tvivlar på att så blir fallet.

Däremot blir du svår att ta på allvar när du tar upp Raol Wallenberg som ett exempel på altruistiskt engagemang. Tror inte vi kan prata vidare innan du läser på lite om hur han "räddade" människor.
Ingen med namnet Wallenberg har någonsin gjort något som inte är egennyttigt. Där har vi grunden till korruptionen. Läs på.

Bra att du håller med. Läsa på? Vart? De flesta informationskällor är väl samstämmigt överens om att han förde judar till säkerhet. Men, källorna på internet är inte lätta att alltid utvärdera.

Ett efternamn är bara ett efternamn, det kan inte styra vad man anser om en person.
Citera
2023-03-02, 18:47
Medlem
Citat:
Jag har sett den "skit" som du antyder att nån Cornelia har gett Aida. Tveksamt om du har gjort det, då det inte är något mer än Aidas egna skit.

Aida är mycket skicklig på det hon gör. Det blir mycket tydligt när man läser era helt känslostyrda kommentarer om henne.
Som sagt, jag gillar Aida.
Cornelia är en Carl Norberg-wannabee.

Tyvärr har Stensö också flippat.
Citera
2023-03-02, 23:02
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Ni kommer tröttna. Hon är osunt bitter och arg
Det är jag med. Jag ska kolla in Aida, tack för tipset.
Citera
2023-03-03, 04:50
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:

Javisst, fast den enda riktiga så kallade "swishjournalisten" vi haft var Joakim Lamotte.
Senast redigerad av Kackotopi 2023-03-03 kl. 04:53. Anledning: Lade till en länk.
Citera
2023-03-03, 05:11
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Jag är själv gjort av samma ämne, men Aida har andra egenskaper som gör att hon är väldigt effektiv med att nå ut med informationen.

Ja, hon är jävligt snygg t.ex.

Citat:
Det finns många som granskar dessa sanningssägare som ploppar upp lite överallt och effektivt når ut med sin information. Jag är en av dom.

Känns betydligt mer intelligent och konstruktivt att granska sanningshalten i vad dom säger istället för deras personer. Och där har jag hittills inte funnit nånting att anmärka på hos Aida. Men whatever floats your boat.

Citat:

Eller hur!?

Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Javisst, fast den enda riktiga så kallade "swishjournalisten" vi haft var Joakim Lamotte.

Han är tillbaka, fast nu med prenumeration a 55:-/mån. Tyckte det var bättre med swish.

Gillar när det är snygga, unga tjejer som levererar avslöjanden om makten och globalistdjävlarna. Då faller dumskallarnas go-to argument "han är bara en fet incel som bor i mammas källare" direkt och då får dom så mkt svårare att komma vidare oftast. Fast dom har ju käpphästen "Antivaxxare!" kvar förstås. Hjärndöda papegojor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in