• 3
  • 4
2023-03-18, 10:43
Medlem
0xgh64s avatar
Woops 10 alpra och 120mg oxy utan tolerans, kanske kolla på typ psychonaut om man håller på med droger som kan döda utan visdom.

Mitt tips är polare över ta cox/speed eller ring ambulans.
Senast redigerad av 0xgh64 2023-03-18 kl. 10:49.
Citera
2023-04-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping
Hej Flashbackeliten!

Jag är helt novis på tabletter så därav frågan här.

Tog 9 st 1mg xanor för tre timmar sen samt snortade två.
Nu för en halvtimma sen svalde jag en 80mg Oxy och snortade ytterligare 40mg.

Jag är väl bevandrad med ladd och diverse centralstimulantia men detta är helt nytt för mig. Har en riktig dålig dag därav stora mängder, även med min begränsade erfarenheter.

Vad kan jag förvänta mig?
Du tog mycket om du inte är van....jag tar 120mg oxy mot smärta varje dag men har gjort det i över 15 år.
men jag tror det är lugnt, men ta inget mer blir du noddig ska du vara vaken o inte nodda så du somnar med pannan i bordet....
Senast redigerad av Oxy120 2023-04-07 kl. 12:46.
Citera
2023-04-07, 12:56
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxy120
Du tog mycket om du inte är van....jag tar 120mg oxy mot smärta varje dag men har gjort det i över 15 år.
men jag tror det är lugnt, men ta inget mer blir du noddig ska du vara vaken o inte nodda så du somnar med pannan i bordet....

Om du hade läst tråden hade du vetat att TS hittades livlös i sin lägenhet av en orolig familjemedlem och vaknade sedan upp på sjukhus.

Jag tycker du ska ta en tankeställare på vad ditt råd hade kunnat innebära om det hade getts i realtid. Dosen är direkt dödlig för någon som inte har tollerans, att över huvud taget säga att det nog är lugnt kan vara skillnaden mellan liv och död. Bokstavligt talat.
Citera
2023-04-07, 13:11
Medlem
Citat:
Jag vaknade upp på sjukhus. Mår sådär måttligt bra och jävligt väck.

Tjohoo. Ännu en droginducerad nära döden.

Citat:
En familjemedlem som inte fick tag på mig och tog sig in hos mig. Hittade mig livlös i soffan och ringde 112. Blev blink-blink taxi in.

Tack för era svar och omtanke, det värmer!

Citat:
Vad kan jag förvänta mig?

Om du inte lägger ner det där fjantandet du håller på och behandlar tung narkotika som smågodis och skriver lustiga kommentarer som om det du håller på med skulle vara lite fränt går det nog snart käpp rätt åt helvete för dig.

Så får vi se hur jävla mycket tjoho du tycker det är efter tio år på heroin.

Skärp till dig och tänk lite på dina anhöriga innan du börjar tjohoa.
Citera
2024-05-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Är du nybörjare och 11 Xanor så skriver du lite för bra. Du kommer inte överleva med 120mg oxy på det om det är nytt med.
I övrigt sluta slösa oxy med att snorta. Det är bättre mycket biotillgänglighet oralt.
Har du tur så hinner effekten av Xanoren avta innan oxyn börjat ordentligt. Men det är den dummaste blandningen du kan göra. Kan gå bra någon gång men som nybörjare är det som gjort för andningsstopp.

jag brukade käka blå som fan förut dagligen, låg på 2-5 kartor o kunde knappt se vad jag skrev han kan omöjligt vara nybörjare
Citera
2024-05-24, 02:00
Medlem
Du är uppe i för höga doser!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem