Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-22, 18:21
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Min gissning. Krigsrubriket i morgondagens aftonpress: KNARK I ROBINSON!
Grundar jag på det okontrollerande fnissandet från vissa deltagare innan tävling.
Mera gissning, dom fick/tiggde en joint av en båtförare. Ännu mera gissande: VI TRODDE DET VAR TOBAK!
Jag betonar att jag INTE vet, utan spånar helt fritt.
Anders frågade ju vad det var med dom och dom svarade kaffedrickning. Men så mycket kaffe fick dom väl inte. Spännande om dom fått tag i något roligare.
2023-04-22, 18:25
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Vore konstigt om det inte tas in jokrar i denna säsong. Skulle behövas nytt folk som kan röra om i grytan.

Robinson 2022 vår, då var det 25 deltagare, 3 av de jokrar.

Tack! Då stämde inte det någon sa till mig om att det var 22 förra och 22 denna säsong. Jag tycker det är dåligt beslut att jokrar inte kommit in tidigare. När det var gamla laget och unga laget då hade det behövts jokrar för då hände inte så mycket. Men TV4s plan är kanske att röra om i sammanslagning med jokrar.
2023-04-22, 19:07
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Min gissning. Krigsrubriket i morgondagens aftonpress: KNARK I ROBINSON!
Grundar jag på det okontrollerande fnissandet från vissa deltagare innan tävling.
Mera gissning, dom fick/tiggde en joint av en båtförare. Ännu mera gissande: VI TRODDE DET VAR TOBAK!
Jag betonar att jag INTE vet, utan spånar helt fritt.

Vilket mardrömsbyte det kunde leda till. Dennis d. ä. ut och Zeki in. I så fall har tjejerna i alla fall inga problem med nästa öråd, men då blir det väl duell och dåren kommer att bita sig kvar.
2023-04-22, 19:22
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Vilket mardrömsbyte det kunde leda till. Dennis d. ä. ut och Zeki in. I så fall har tjejerna i alla fall inga problem med nästa öråd, men då blir det väl duell och dåren kommer att bita sig kvar.
Det skulle bli cirkus, men högst troligt gissar jag fel.
2023-04-22, 20:00
Medlem
McDonalds avatar
Zeki vinner såklart enda värdiga eldkungen
Detta enligt säkra källor från Turkiet
80 % säkert 💪
2023-04-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Samma pålitliga källa som läckte deltagarna i Masked Singer till dig eller?

Ja, Karlbertil är inte känd för sin trovärdighet. Hen försökte även läcka deltagarna i Masked Singer i år. Spoiler: gick inge vidare.

Hörru mr nollkoll, jag har mer kontakter och mer trovärdiga kontakter inom Robinson produktionen än Masked Singer! Tro vad du vill, men vinnaren av Robinson är:
2023-04-22, 23:31
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Tror inte riktigt på knarkspåret. Känns inte som TV4 att visa upp fnittrande pårökta tjejer. De är ju mer inne på allsång, typ Idas sommarvisa och nåt skit av Thomas Ledin, så vi ska förstå hur trevligt alla har det.
2023-04-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tror inte riktigt på knarkspåret. Känns inte som TV4 att visa upp fnittrande pårökta tjejer. De är ju mer inne på allsång, typ Idas sommarvisa och nåt skit av Thomas Ledin, så vi ska förstå hur trevligt alla har det.

Jag tror att dom fick alkohol i kaffet. Därför dom fnissade. Behövs inte mycket för att bli full när man har tom mage.
2023-04-23, 03:25
Medlem
Robinson 23/4

2023-04-23, 06:17
Medlem
Alltid detta "I år ska en tjej vinna" , typiskt kärringar och feminister.
2023-04-23, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Alltid detta "I år ska en tjej vinna" , typiskt kärringar och feminister.

Jo tyvärr alltid så varje jäkla säsong, jag är all for it om de faktiskt förtjänar det! Räcker inte med att vara av kvinnliga könet. Jag minns andra säsongen,1998. Alexandra Zazzi var GRYM! Hon kunde laga mat, hon hade det sociala vad jag minns, hon var superbra på tävlingar också...DÅ förtjänar en kvinna att vinna. Hon blev ju världens första kvinna att vinna Robinson/Survivor dessutom.Visst de kanske hade tjejpakt då med men då var såna här program rätt nytt. Men nuförtiden verkar varje program ha den där "En kvinna måste vinna-pakten" där ingen riktigt sticker ut, de kvinnor som gör det röstas ut för då går hon mot gruppen tydligen...Till och med i typ Top model eller nåt (går säkert inte ens längre) har de säkert en kvinna måste vinna trots att alla är typ kvinnor haha
Senast redigerad av Shieldhero 2023-04-23 kl. 07:10.
2023-04-23, 07:13
Medlem
RoadToPerditions avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in