Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-26, 03:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Ett Paradise hotell öråd får vi nu, där frågorna flyger åt alla håll, istället för att Anders delar ut ordet!

Varför fick inte alla deltagare återvända som på svts tid, som därav hyser mindre agg
än dom som nyligen försvunnit och hunnit pakta

Alla deltagare fick inte återvända på SVTs tid heller. Inte ens i Survivor får alla återvända utan bara de som har åkt ut sedan sammanslagningen. I detta fallet fick alla som åkt ut i riktiga Robinson (Ej i gränslandet) sedan sammanslagningen återvända förutom Tutt-Dennis och han hade ju också röstat på Sanna.
2023-05-26, 04:47
Medlem
Lala.s avatar
Jag har inte sett kvällens avsnitt heller för jag vill undvika mobbningen mot Amanda, men jag läste här inne att det var duell mellan Amanda och Pernilla? Snälla säg att det var den bittra tjuriga kärringen som åkte 🙏
2023-05-26, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har inte sett kvällens avsnitt heller för jag vill undvika mobbningen mot Amanda, men jag läste här inne att det var duell mellan Amanda och Pernilla? Snälla säg att det var den bittra tjuriga kärringen som åkte 🙏

Det får vi veta på söndag vem som vinner, men någon påstod att Mastiff/TV4 gjort som vanligt och spoilat det i någon trailer. Om det stämmer vinner Pernilla och får sista finalplatsen. 😱
2023-05-26, 05:12
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Det får vi veta på söndag vem som vinner, men någon påstod att Mastiff/TV4 gjort som vanligt och spoilat det i någon trailer. Om det stämmer vinner Pernilla och får sista finalplatsen. 😱

Nej nej nej hoppas det inte stämmer, Amanda förtjänar att komma till final! Varför ska de vänta med detta till söndag när det redan är en spännande final, då åkte väll ingen ut i kvällens avsnitt?
2023-05-26, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nej nej nej hoppas det inte stämmer, Amanda förtjänar att komma till final! Varför ska de vänta med detta till söndag när det redan är en spännande final, då åkte väll ingen ut i kvällens avsnitt?

Ett otyg att "klippa" mitt i en tävling, allt för spänningen som klantarna sen lyckas förstöra. Hoppas så klart att denne har sett fel men tanten kan mycket väl vinna mot Amanda och då förtjänar hon finalplatsen utifrån det perpektivet men moraliskt känns det fel.
2023-05-26, 06:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Elin gjorde däremot fel som avsiktligt saboterade för Marcus i tävlingen där de satt ihop.
Om hon gjorde det så var det fel men jag tror inte hon gjorde det och det klipptes väldigt konstigt. Hennes agerande när inför plankan visar ju också att hon ogillar läggmatcher.
2023-05-26, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uraniumdick
Ratface är vidrig. Sjunker lägre och lägre ner i dyngspridarträsket så fort hon öppnar munnen.
Ja och en gång sa fanskapet att vi vill att en tjej ska vinna. Men Pernilla och Sanna är inga tjejer....
2023-05-26, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Om A. förlorar uthållighetstävling mot P. är man riktigt dålig...Men har svårt att tro det
2023-05-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getoffmylawn
Jag har inte sett ett smack av Chris i sociala medier? Försöker han undvika spotlighten så han inte ska behöva stå för hans vidriga kommentarer om Amanda?
Alla pratar om hur vidrig Pernilla är, men Chris har ju varit på en ännu lägre nivå tycker jag

Chris är med i en fb-grupp. Så länge han inte fick kritik syntes han till. Skrattade åt mitt inlägg om hur han fixade frisyren framför kameralinsen i videobåset. Snubben fattade inte att jag drev med honom.
2023-05-26, 07:58
Medlem
Citat:
Amanda la sig mot Elin i den förra statiska tävlingen. Det säger inget om hur hon kommer klara sig mot Pernilla.

Hon förlorade mot Millan när de skulle hålla en påse över en spik, det var den tävlingen jag menade.
2023-05-26, 08:04
Medlem
Citat:
Alla deltagare fick inte återvända på SVTs tid heller. Inte ens i Survivor får alla återvända utan bara de som har åkt ut sedan sammanslagningen. I detta fallet fick alla som åkt ut i riktiga Robinson (Ej i gränslandet) sedan sammanslagningen återvända förutom Tutt-Dennis och han hade ju också röstat på Sanna.
Han blev tydligen deporterad 🤣
2023-05-26, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Jag tror inte att det handlar om något genuskontrakt, oavsett om det gäller kvinnor eller män. Det vi ser är en yngre generation (och även äldre som gärna vill vinna som hakar på), som anser att man ska 'verka' gullig mot andra människor även fast man är bakslug under ytan. Det kallas falskhet...Det är nog därför så många inklusive jag som stör oss på regelrätt mobbning av andra personer som ger uttryck för sin personlighet. Om de nu vore så 'gulliga' som de säger att de är så hade de accepterat olika personligheter t.o.m. välkomnat det. En generation som bara vill framstå som 'gulliga' i dagens samhälle ska man nog akta sig för. Framtiden ser inte ljus ut med tanke på att allt verkar handla om yta och ingen äkthet.

Tror många även stör sig på när ett gäng sopor genom en av produktionen given majoritet väljer att helt öppet rösta ut bra människor bara för att de själva har bestämt vilka ”som är starka”. De har noll tilltro till sin egna förmåga eller möjlighet att vinna en tävling. Så då ska inte de duktiga få vara med.

När det då finns ett gäng människor som beter sig helt vidrigt med skitsnack och som gaddar ihop sig mot folk som upplevs som duktiga och trevliga är det klart att det blir irritation. Lägger sig i tävlingar och håller på. Vem vill se ett gäng svaga typer som knappt klarar av att utföra momenten i en tävling..

Man vill ju se dem som tror på sig själva och som kämpar. Inte en lat lismare som beavis och Carro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in