Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-19, 15:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tack! Undrade mest hur han kunde ha sett den redan om jag förstod det rätt.

Han kanske har sett på någon australisk streamingsida.
2023-05-19, 16:44
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Menar du den AUS Robinsson som börjar på söndag? Har du sett den redan och i så fall var? Jag hoppas verkligen att det är en ny version och ingen gammal repris?
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)
2023-05-19, 17:02
Medlem
Bakarettans avatar
Hoppas verkligen inte Erik kommer tillbaka.
Hans ständiga tjat om att han gör detta för sina barn får mej nästan att kräkas.
När han kramar Amanda mfl ser han ut som en gam. Böjer ner huvudet emellan axlarna. Herreguud! Vilken "Macho Man"...
Jag sagt det förut & säjer det igen...Vilken j-vla skitsäsong!
Är det nåt jag inte förstår är varför i h-vete det ska användas engelska ord för att uttrycka sig i synkar & dyl.
Jag ser det som en svaghet hos personer som väljer att använda engelska ord istället för svenska i sitt dagliga språk. Det blir lite patetiskt. Jag menar, kan du inte förklara dej hur du känner genom att enbart använda ditt modersmål ...tja...
Ja, suck...denna sk "tjejpakt". Gäsp.
Christoffer är en liten bögjävel som fått för sej att han kommer ta hem detta.
Ja, inte mej emot. Gör han det bevisar det endast vilka PK-idioter som jobbar på TV4.
2023-05-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, det var en klassisker. De hade svårt att vinna även när det andra laget medvetet gjorde allt för att förlora.

Inte bara projektledare utan även "projektchef"
Skrapar man på ytan så är hon en skönmålad säljare på ett vuxendagis kallat keysolutions.
Jag skrev om det i ett inlägg här:
Varför finns hon inte med här då?

https://www.keysolutions.se/jobb/team/
2023-05-19, 17:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Okidock. Det där är för avancerat för mig och jag får hålla mig till det utbud jag har. Synd för den amerikanska Robinson är också sevärd. Liknande den australienska. Gick för några år sedan och det verkar bara vara den svenska som består av tårar och uselt upplägg. Gäller även Farmen och det mesta TV4 tar sig an. Skräp.
2023-05-19, 18:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför finns hon inte med här då?

https://www.keysolutions.se/jobb/team/

Alla verkar inte vara med där, finns en annan sida där hon är med längst ner till höger:
https://jobb.keysolutions.se/people

Hon är även med på den sidan du hade, längst ner där det är rörliga bilder på folk som kommer och går, i en sekvens där så är hon med.

Ett vuxendagis med bara en massa unga anställda, pingisbord, rosa väggar och bilder på ett par hundar bland medarbetarna. Känns verkligen seriöst... Är inte ett dugg förvånad att det är hennes arbetsplats.
2023-05-19, 18:37
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Ja detta tillfälle var ju det vidrigaste i hela Robinson. Hade önskat att Marcus hade insett där och då att dessa kommer aldrig acceptera mig och istället sagt sin mening rakt ut vad han tycker om dessas världsbild, vad de presterat hittills, och erfarenhet av livet.

Vilket jävla sätt, sitta och säga ”vi ska lära dig hur man passar in och utrycker sig” när de själva är genomfalska, kallar folk för fitta och pratar bakom ryggen. Fy fan vilka obehagliga typer. Är de ens från Stockholm, känns inflyttade.
Chris bor i Vänersborg.
Carro är inflyttad till Stockholm sen två år, kommer ursprungligen från Gävle.
https://www.gd.se/2023-03-16/tv-carolines-mormor-om-robinsonaventyret-tror-inte-du-ater-larver-3pAq7

Carro och Chris saknar självinsikt totalt. De ska lära andra hur de ska bete sig samtidigt som de snackar en massa skit och är helt obildade. Patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Ja men kom dom med detta förslaget med en slags social träning för att ironiska verkligen? Jag uppfattade det som att dom ville hans bästa till viss del.

Även om vi tycker om Marcus så behöver han faktiskt lite social träning för att återanpassas till Sverige. Nu har han väl inte tänkt att flytta tillbaka så det behövs väl inte men ändå
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Nä men det var inte exakt så de sa. Men de satt och "lärde" honom hur man är på och passar in på Södermalm. Och de har inre en tanke på att han är epitetet av anpassingsbar. Jag skulle vilja se någon av dom starta eget företag på påskön och lära sig tala Rapa nui. Nä han ska vara enligt deras sätt att se världen. Muppar
Marcus behöver inte lära sig någonting från dessa svagbegåvade människor.
Stockholm är en ankdamm och vad som gäller på Södermalm, pk'ismens centrum, är knappast vägledande för resten av landet.
Det är Chris och Carro som borde få tuktas lite på Påskön istället, det är de som behöver lära sig lite allmänt folkvett.

Precis, de skulle aldrig fixa att starta ett liv på Påskön och lära sig det lokala språket där.
De behärskar knappt ens svenska utan att använda svordomar och könsord.
2023-05-19, 18:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Chris bor i Vänersborg.
https://www.gd.se/2023-03-16/tv-carolines-mormor-om-robinsonaventyret-tror-inte-du-ater-larver-3pAq7

Carro och Chris saknar självinsikt totalt. De ska lära andra hur de ska bete sig samtidigt som de snackar en massa skit och är helt obildade. Patetiskt.

Stockholm är en ankdamm och vad som gäller på Södermalm, pk'ismens centrum, är knappast vägledande för resten av landet.
Det är Chris och Carro som borde få tuktas lite på Påskön istället, det är de som behöver lära sig lite allmänt folkvett.

Precis, de skulle aldrig fixa att starta ett liv på Påskön och lära sig det lokala språket där.
Pang på rödbetan! Håller med fullständigt.
2023-05-19, 19:34
Medlem
Citat:
Chris bor i Vänersborg.

Visste att hon inte var stockholmare. Riktiga stockholmare pratar inte om söder på det sättet eller för sig som hon. Nog finns det kassa infödda stockholmare. Men hennes beteende är så typiskt inflyttad för pappas pengar bostadsrätt, på söder efter att det gentrifierades och förstördes.

Fy fan för dessa småstadsbor som kommer och försöker allt för att passa in (i Pk) och driver upp bostadspriserna.
2023-05-19, 19:44
Medlem
Opilus5500s avatar
Har inte läst i tråden för antar det spoilas hej vilt här!! Funderar på titta igen, är det stor förändring sen man såg det 1997? Anledningen fick ny tändning var jag såg faktiskt första robinson med martin melin =) alla episoder finns på youtube. Verkar som sänts av och till hela 2000 talet ser nu.
2023-05-19, 20:00
Medlem
Om du läser här Carro vad du än gör sminka aldrig mer, släng dom där lösögonfransarna och annat skräp. Det får dig att se för jävlig ut. Du vet vacker utan spackel. 😍
Insidan hmm ja den är nog för alltid förlorad.
2023-05-19, 20:04
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Har inte läst i tråden för antar det spoilas hej vilt här!! Funderar på titta igen, är det stor förändring sen man såg det 1997? Anledningen fick ny tändning var jag såg faktiskt första robinson med martin melin =) alla episoder finns på youtube. Verkar som sänts av och till hela 2000 talet ser nu.
Du får väl prova att titta på ett par avsnitt finns på TV4 Play
Senast redigerad av Kotte456 2023-05-19 kl. 20:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in