Vilken ålder är det på barnen han misstänkts för att våldtagit och hur fick han dem till sin lägenhet? Tog han dem dit med våld eller sa han att han skulle han hjälpa dem med taekwando privat?
Missförstå mig inte jag försvarar inte på något sätt MGM men jag undrar hur föräldrarna har agerat? Mina fördomar känner tyvärr lukten av singelmammor.
Vilken ålder är det på barnen han misstänkts för att våldtagit och hur fick han dem till sin lägenhet? Tog han dem dit med våld eller sa han att han skulle han hjälpa dem med taekwando privat?
Missförstå mig inte jag försvarar inte på något sätt MGM men jag undrar hur föräldrarna har agerat? Mina fördomar känner tyvärr lukten av singelmammor.
Det finns flera taekwondo klubbar i hbg som tränar ihop. han skjutsade säkert barnen fram och tillbaka. Körde säkert förbi sitt hem när han kunde.
Svenskarna kommer säkert ge missfostret 4 års fängelse för svenskar motsäger sig inget mot pedofili och tycker det är okej.
Enligt en säker källa som står han nära ska det handla om barn som varit 12 och nu är vid 15. Han ska ha gjort målsägande gravid med vid senast tillfälle och varit in o ut på psyket senast för 1 vecka sedan. För att få förmildrats straff när han hade på känn att han skulle åka på detta! Hoppas de ger han ordentligt med vad han förtjänar av de andra intagna i finkan.
Rubriceringen i häktningsframställan är våldtäkt mot barn. Detta stärker tesen att det rör sig om personer under 15 år vid brottstillfället.
Från polisens hemsida: Våldtäkt mot barn är att ha samlag med ett barn under 15 år eller att genomföra en handling som till kränkningens art eller omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag.
Skulle precis påpeka detta. Fan jag gick i Taekwondo som liten och upplevde som tur är inget konstigt men fan jag undrar ändå om lärarna hade rent mjöl i påsen.
Kamsport verkar dra till sig fult folk och har gjort det väldigt länge. Framförallt verkar ju just lärarna vara värst
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!