2023-02-21, 18:41
Medlem
Gardenhose88s avatar
Sen kommer han får 5 år fängelse säkert svenskar respekterar sånna människor. Inga protester på sånna lagar
Citera
2023-02-21, 21:01
Medlem
crusades avatar
Han äger alltså 6 st sporthojar och fyra BMW bilar.
Vad pysslar han med förutom… ja ni vet😱
Citera
2023-02-22, 00:41
Medlem
Han är lokförare
Citera
2023-02-22, 08:01
Medlem
Helsingborgs TR B 6004-22 Aktbil 11, HÄKTNINGSFRAMSTÄLLAN

https://pasteboard.co/t0sM3gKfGQCX.jpg
Citera
2023-02-22, 08:47
Medlem
Fyfan vad många profilbilder snubben har. Vad är det med svenska ungdomstränare? Är det någon som har en förklaring för detta fenomenet?
Citera
2023-02-22, 09:38
Medlem
Gardenhose88s avatar
Vart är f*king samnytt? Dem hänger ut endast blattar men aldrig svenskar pedofiler?
Citera
2023-02-22, 10:04
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Vart är f*king samnytt? Dem hänger ut endast blattar men aldrig svenskar pedofiler?
Dansk,Tyska föräldrar. (Er*k, U*e) *=i,t
En bror 197908*. (Kr*st*an) *=i
Citera
2023-02-22, 11:05
Medlem
Vilken ålder är det på barnen han misstänkts för att våldtagit och hur fick han dem till sin lägenhet? Tog han dem dit med våld eller sa han att han skulle han hjälpa dem med taekwando privat?

Missförstå mig inte jag försvarar inte på något sätt MGM men jag undrar hur föräldrarna har agerat? Mina fördomar känner tyvärr lukten av singelmammor.
Citera
2023-02-22, 11:27
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg1337
Vilken ålder är det på barnen han misstänkts för att våldtagit och hur fick han dem till sin lägenhet? Tog han dem dit med våld eller sa han att han skulle han hjälpa dem med taekwando privat?

Missförstå mig inte jag försvarar inte på något sätt MGM men jag undrar hur föräldrarna har agerat? Mina fördomar känner tyvärr lukten av singelmammor.

Det finns flera taekwondo klubbar i hbg som tränar ihop. han skjutsade säkert barnen fram och tillbaka. Körde säkert förbi sitt hem när han kunde.

Svenskarna kommer säkert ge missfostret 4 års fängelse för svenskar motsäger sig inget mot pedofili och tycker det är okej.
Citera
2023-02-22, 12:44
Medlem
Enligt en säker källa som står han nära ska det handla om barn som varit 12 och nu är vid 15. Han ska ha gjort målsägande gravid med vid senast tillfälle och varit in o ut på psyket senast för 1 vecka sedan. För att få förmildrats straff när han hade på känn att han skulle åka på detta! Hoppas de ger han ordentligt med vad han förtjänar av de andra intagna i finkan.
Citera
2023-02-22, 13:07
Medlem
Rubriceringen i häktningsframställan är våldtäkt mot barn. Detta stärker tesen att det rör sig om personer under 15 år vid brottstillfället.

Från polisens hemsida:
Våldtäkt mot barn är att ha samlag med ett barn under 15 år eller att genomföra en handling som till kränkningens art eller omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag.
Citera
2023-02-22, 13:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjodnlenubgu
Vad är det med kampsportstränare och sexuella övergrepp mot barn. Nyligen hade vi podcasten om taekwondotränaren Hans Forsberg.

(FB) Taekwondotränaren blev dömd för barnvåldtäkt 2015-01-16

Skulle precis påpeka detta. Fan jag gick i Taekwondo som liten och upplevde som tur är inget konstigt men fan jag undrar ändå om lärarna hade rent mjöl i påsen.

Kamsport verkar dra till sig fult folk och har gjort det väldigt länge. Framförallt verkar ju just lärarna vara värst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in