Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Det är det problemet den här tråden handlar om. Det är en uppenbar trolltråd. Den är så uppenbar att min döda farmor hade känt igen det. Den är ett pinsamt svar på en liknande tråd.
Varför tycker ni det är så viktigt att dessa trolltrådar ska vara kvar? Det är svårt att inte tro att ni räknat linjärt med att de håller uppe aktivitetsnivån och därmed era intäkter. Det är vidare svårt att inte tro att ni inte förstått effekten på övrig debatt och övriga debattörer, men jag måste säga att jag kan ha haft fel där.
Vidare är vi många som undrar varför ni generellt låter en viss typ av debattörer härja fritt då det inte har något som helst med "fri debatt förutom om piratkort" eller vad fan er slogan är. Konkret handlar det om de som är på Rysslands lönelista. Jag inser dock att du kommer att säga att du "inte känner igen" något sådant.
Kunde inte sagt det bättre själv. det är en solklar trend att "rysstrollstrådarna" har infekterat forumet mer och mer sen 1 år tillbaka, och för oss som varit med ett tag är det tydligt att det bara kommer att bli haveri av alltihop till sist. Finns liksom knappt nåt vettigt eller roligt att hämta här längre.