Citat:
Ursprungligen postat av
Triton941
Hej!
Jag lever sedan ett par år tillbaka ett ganska typiskt svenssonliv med en kvinna. Vi är båda mellan 30-40 år gamla, bor tillsammans i en lägenhet och har en dotter på snart två år tillsammans.
Min sambo är en ganska bestämd kvinna med mycket skinn på näsan. Jag kan ofta uppleva henne som bossig men hon har mjuka sidor också. Det kan dock vara en hel del tjafs i vardagen från hennes sida om hushållssysslor osv. Jag gör min del här hemma men det är ofta som jag får kritik på hur jag sköter min del av hushållssysslorna. Vi ser båda bra ut och är duktiga på att ta hand om oss själva. Sexlivet är väl hyfsat men det har ju blivit mindre av den varan sen vi fick barn.
Hon har en jobbtelefon som normalt sett är avstängd när hon är hemma men en gång för ett par veckor sedan så låg den påslagen i hallen bredvid hennes vanliga telefon och jag fick då se av en slump att hon fick ett snapchatmeddelande på jobbmobilen. På hennes vanliga telefon som låg bredvid hände dock ingenting. Hon har alltså ett extra snapchatkonto som hon aldrig har berättat om.
Jag vet inte om jag drar för stora slutsatser av detta men jag tänker ju givetvis att hon eventuellt är otrogen. Hon är dock helt som vanligt och jag har inte märkt av något annat på henne. Vad tror ni?
Som alla skriver låter det lite töntigt att ha snapchat vid 40 ish. Kan det vara så att hon träffar människor via jobbet hon inte vill vara privat med. Då är det skönt att kunna ge ett låtsas-konto för att slippa dem på sin fritid? Fråga damen, hon är din sambo och mamma till ditt barn. Vad kan hända mer än att du får smisk av den dominanta damen.