2023-02-20, 18:13
Medlem
Hon är garanterat i kontakt med någon kille. Inte sagt att hon hunnit vara otrogen men hon ser sig om pga att hon antagligen är less på dig och söker lite äventyr på sidan om. Många som har det så.

Jag vet inte riktigt vad du kan göra. Du kan ju på något vänster söka henne på olika sociala medier där hon antagligen ligger uppe under falskt namn. Be någon hacker ta sig in i hennes telefon?

Eller så gör du likadant. Sök efter en bättre kvinna, hitta någon och när hon snart vill göra slut så säger du "ja tack"...

Men varför skaffar du dig inte en kvinna som gör allt för att få vara ihop med dig? Känns som du hamnat i ett knepigt underläge. Skaffa en bättre pingla. Tjejer mår inte bra av att vara bossiga i hemmet.
Senast redigerad av Tankesmedjor 2023-02-20 kl. 18:15.
Citera
2023-02-20, 18:18
Medlem
Om du kan, försök lägga det kontot i din vänlista på din Snap.

Du kvinna lär bli väldigt väldigt förvånad, och blir garanterat tallös.
Accepterar hon, så skriver du på snap "vad håller du på med?"
Accepterar hon inte, så frågar du henne rätt ut om det.

För vilket som, så vet hon att hon har blivit påkommen med ett hemligt konto för dig. Vilket du måste få fram till att börja med.
Citera
2023-02-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Fattar inte hur dessa tjejer vågar det. Risken att någon som känner hennes pojkvän ser henne på Tinder borde vara ganska hög.

Antar att det finns en bra anledning till att det är trendigt på tinder att inte lägga upp bilder utan att visa ansiktet på profilen.. Jag vet inte om det är därför, men det rimmar iallafall rätt bra....

Kommenterar som "det är en gammal tinder som jag inte använder längre" eller "Jag kan inte hjälpa att dom raggar på mig" är tydligen fortfarande repliker som funkar....
Vet inte om det är sant, men enligt kvinnlig vän så är det inte helt ovanligt att ragga 10-20 mil bort för att säkra upp sig.....

Men ah, jag förstår inte heller hur dom vågar...
Att fittorna inte bara blir ihop med en kille som dom vill vara med...
Bitches be bitches i guess.
Å det gäller även hos oss killar...
Har träffat många dudes genom åren som anser att killar som ligger med andra inte är otrohet, men om brudarna ligger med andra så är det otrohet...
Sen vilket kön som är mest otrogen vet jag inget om.. säger bara att killar kan dom med..
Citera
2023-02-20, 19:33
Medlem
DrWangs avatar
Om du har en olustig magkänsla gällande det här så ta ett snack om saken? Varför ha en katt och råtta lek om du ändå känner dig osäker på vad hon tänker och gör, prata om det istället.

Att ha en djup och ärlig konversation är givande och ett utmärkt tillfälle att säga vad man tycker och tänker. Finns där minsta respekt och kärlek gentemot varandra så är det så det går till.
Citera
2023-02-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Om du kan, försök lägga det kontot i din vänlista på din Snap.

Du kvinna lär bli väldigt väldigt förvånad, och blir garanterat tallös.
Accepterar hon, så skriver du på snap "vad håller du på med?"
Accepterar hon inte, så frågar du henne rätt ut om det.

För vilket som, så vet hon att hon har blivit påkommen med ett hemligt konto för dig. Vilket du måste få fram till att börja med.

Det hade jag gärna gjort men jag har ingen aning om vad hon heter på sitt extrakonto eller hur jag skall ta reda på det. Nån idé?
Citera
2023-02-20, 19:43
Medlem
Citat:
Det hade jag gärna gjort men jag har ingen aning om vad hon heter på sitt extrakonto eller hur jag skall ta reda på det. Nån idé?

Har hon lagt till telefonnummret från sin jobbtelefon. Till detta snapkonto. Så finns hon i "lägg till snabbt" listan på din snap.
Om du har sparat hennes jobbnummer bland dina kontakter i telefonen.

Annars så är det snoka nog som gäller i denna telefon
Citera
2023-02-20, 19:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

TS, sluta lyssna på alla dårar som vill att du konfronterar din tjej rakt av eller lägger till hennes extrasnap osv.

Om din tjej är otrogen så är hon inte intresserad av att tala klarspråk eller sanning med dig. Det tåget har uppenbarligen gått.

Din kvinna är extremt mycket bättre på lögner och manipulation än vad du är, så det kommer sluta med att du blir anklagad för både det ena och det andra, att du är avundsjuk och kontrollerande osv. Dessutom kommer hon bli bättre på att dölja eventuella spår. Så skippa det helt.

Det du måste göra är att samla mer info. Kan du låsa upp extratelefonen? Någon jobbdator? Samla mer information i smyg, dokumentera med skärmbilder eller ta bild med din telefon på vad du ev. hittar. Så att ingenting kan vridas eller vändas efteråt mot familj och vänner osv. Tro mig, kvinnor är mästare på det.
Senast redigerad av Vaxad 2023-02-20 kl. 19:47.
Citera
2023-02-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
TS, sluta lyssna på alla dårar som vill att du konfronterar din tjej rakt av eller lägger till hennes extrasnap osv.

Om din tjej är otrogen så är hon inte intresserad av att tala klarspråk eller sanning med dig. Det tåget har uppenbarligen gått.

Din kvinna är extremt mycket bättre på lögner och manipulation än vad du är, så det kommer sluta med att du blir anklagad för både det ena och det andra, att du är avundsjuk och kontrollerande osv. Dessutom kommer hon bli bättre på att dölja eventuella spår. Så skippa det helt.

Det du måste göra är att samla mer info. Kan du låsa upp extratelefonen? Någon jobbdator? Samla mer information i smyg, dokumentera med skärmbilder eller ta bild med din telefon på vad du ev. hittar. Så att ingenting kan vridas eller vändas efteråt mot familj och vänner osv. Tro mig, kvinnor är mästare på det.

Jag önskar verkligen att jag kunde koden till hennes jobbmobil men den kan jag tyvärr inte ☹️ Det skulle inte förvåna mig om det finns mer bevis i den. Jag kan koden till hennes privata telefon men i den finns inget att se.

Jobbdator har hon väldigt sällan med sig hem. Inget jag kan koden till heller. Hennes privata laptop kan jag koden till men där finns inga bevis.
Citera
2023-02-20, 20:02
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Ni är helt efterblivna som använder Twitter, Reddit och Flashback och är i större utsträckning peddos än alla ni försöker stämpla som det pga. att de är uppdaterade med mer reella medier på hur samhället ser ut. Kik sitter ni väl med också.

Nej det är inte efterblivet att välja bort algoritmer. Jag hatar Youtubes algoritmer men den låter mig åtminstone själv få välja vad jag vill se och jag kan spola bort skit som jag inte vill se. Det kan jag inte med TikTok.

Du är dock efterbliven om du låter dina barn ha mobiltelefoner utan översyn.
Citera
2023-02-20, 20:12
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej det är inte efterblivet att välja bort algoritmer. Jag hatar Youtubes algoritmer men den låter mig åtminstone själv få välja vad jag vill se och jag kan spola bort skit som jag inte vill se. Det kan jag inte med TikTok.

Du är dock efterbliven om du låter dina barn ha mobiltelefoner utan översyn.
Vadå välja bort? Du är efterbliven om du inte förstår hur lite du kan välja bort dem och hur aktivt du måste söka för att ens få en chans att bråka med dem. Helt plötsligt kan de få för sig att du har huvudintresse av frågor du inte har och du måste aktivt arbeta för att få variationer.

Majoriteten av er hjärntvättar er själva utan att ens inse det medan ni skriker om SVT som ändå ger bredare bilder än de algoritmer som styr era liv. Så fort du är online, är algoritmerna där, så fort du använder tekniska medel Allt som registreras gör det endast för att sälja in till dig, vad marknadskrafterna anser att du ska köpa.

Tror du att du ser vad du gör slumpmässigt. Herregud...

Jag har inte barn och jag är smartare än de flesta, så oroa dig inte för vem som är efter här. Mina barn skulle inte ens få bära omkring på en lur hur som helst innan de uppnått en ålder då deras sociala liv blivit mer digitalt inriktade (man kan inte förbjuda barn att använda teknik helt).
Citera
2023-02-20, 20:16
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Vadå välja bort? Du är efterbliven om du inte förstår hur lite du kan välja bort dem och hur aktivt du måste söka för att ens få en chans att bråka med dem.

Vad menar du? Jag använder inte TikTok. Var ser du algoritmen på Flashback? För nu påstår du att jag inte kan välja bort den.
Citera
2023-02-20, 20:17
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Jag önskar verkligen att jag kunde koden till hennes jobbmobil men den kan jag tyvärr inte ☹️ Det skulle inte förvåna mig om det finns mer bevis i den. Jag kan koden till hennes privata telefon men i den finns inget att se.

Jobbdator har hon väldigt sällan med sig hem. Inget jag kan koden till heller. Hennes privata laptop kan jag koden till men där finns inga bevis.

Okej, men då får du försöka lista ut koden till mobilen. Vet du om hon har fingeravtryck som upplåsning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in