Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-18, 01:06
Medlem
enligt SVT skjuten med flera skott och då polisen utförde hjärt-lungräddning är nog avliden inte så långsökt. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...t-i-trelleborg
Citera
2023-02-18, 01:09
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Från Aftonbladet;
Larmet om en skadad man på Nygatan i centrala Trelleborg kom till polisen strax före klockan 23.

När polispatruller och ambulans kom till platsen upptäckte man att han var skjuten. Enligt uppgifter med flera skott.

Den skottskadade mannen är förd med ambulans till sjukhus.
Borde vara hyfsat stor chans är BO är avliden.
Citera
2023-02-18, 01:15
Medlem
Detta va bara en tidsfråga. Det är en liten stad och jag såg en hel del blåljus under dagen varav många bilar som blev handplockade och stoppade. Så tror polisen har haft någon information.
Citera
2023-02-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Satudarah kanske?

Nja de har ingen avdelning i Malmö nu väl.

De stängde ner satudarah-assasin för ett tag som så själva satudarah borde inte finnas antar jag
Citera
2023-02-18, 01:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottissnack
Detta va bara en tidsfråga. Det är en liten stad och jag såg en hel del blåljus under dagen varav många bilar som blev handplockade och stoppade. Så tror polisen har haft någon information.

Men likväl klarade de inte av sitt jobb
Citera
2023-02-18, 01:38
Medlem
Som vanligt. Som sagt det har varit polisiärt arbete hela dagen i stan. Nu står de fullt av polisbilar vid liljeborgsskolan. Civila samt markerade.
Citera
2023-02-18, 01:40
Medlem
Van Nostrands avatar
Trodde det var storm i skåne ikväll. Men man kör på ändå. Jaha. Trelleborg var ju lite udda plats för skjutning. Koppling till Malmö?
Citera
2023-02-18, 01:43
Medlem
Förlåt för dubbelpost..

Citat:
Trelleborgare misstänkt för sprängning i Stockholm
En trelleborgare i 30-årsåldern sitter häktad misstänkt för inblandning i ett av de uppmärksammade sprängdåden i Stockholm i januari. Enligt åklagaren ska trelleborgaren ha varit delaktig då en sprängladdning detonerade i porten till ett bostadshus i förorten Akalla. Källa: https://www.trelleborgsallehanda.se/...holm-b030650f/

Kan detta ha någon koppling?
Citera
2023-02-18, 01:48
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Som vanligt. Som sagt det har varit polisiärt arbete hela dagen i stan. Nu står de fullt av polisbilar vid liljeborgsskolan. Civila samt markerade.
Undra varför vid en skola?
Är det många polis bilar ute?
Och varför körde dom runt under dagen idag?
Citera
2023-02-18, 01:51
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Trodde det var storm i skåne ikväll. Men man kör på ändå. Jaha. Trelleborg var ju lite udda plats för skjutning. Koppling till Malmö?
Säkert med koppling till Malmö eller som någon tidigare skrev om några sprägningar i Stockholm.
Citera
2023-02-18, 01:52
Medlem
Det var för 25 minuter sen 3 markerade och 1 civil på skolan. Varför det har surrat polisbilar hela dagen som har stannat någon bil här och var hela dagen har jag ingen reflektion av. Vet dock att jag har sett folk som håller på med skit i stoppen. Som sagt tror polisen har varit alert på något de hört/haft koll på. Annars finns det ingen vapenhund såhär Kl 01:15 en fredag i Trelleborg
Citera
2023-02-18, 01:55
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Det var för 25 minuter sen 3 markerade och 1 civil på skolan. Varför det har surrat polisbilar hela dagen som har stannat någon bil här och var hela dagen har jag ingen reflektion av. Vet dock att jag har sett folk som håller på med skit i stoppen. Som sagt tror polisen har varit alert på något de hört/haft koll på. Annars finns det ingen vapenhund såhär Kl 01:15 en fredag i Trelleborg
Vilka gäng har ni där nere i Trelleborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in