2023-02-15, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Du ser inte skillnad på att vara för samtyckligt sex mellan vilka som helst som vill det, och att vara emot att kvinnor exploateras och unga får en negativ och felaktig bild av sex?

Jo jag ser skillnad. Men vad har jag med saken att göra?

Frågan är varför dagens woke-människor är positivt inställda pedofili, pseudovetenskap och HBTQ å ena sidan och å andra helt plötsligt emot att barn ska titta på porr?

De vill ju tex lära barn om analsex och bögsex tidigt och att barnen ska bejaka sin sexualitet samt ifrågasätta den tidigt. Centerpartiets förhållning till pedofili osv. Vissa hävdar dessutom att män kan bli gravida osv.

Sen vill de helt plötsligt förbjuda att barn ska titta på porr.

Det ger ett mycket förvirrat intryck. Vad vill de egentligen?
Citera
2023-02-15, 20:16
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Shiiit. Kommer ihåg när jag runkade till tjejer med trosor och bh i postorderkataloger. Det var tider det.

Bli attraherad och kåt i puberteten av vad man uppfattar som en tilltalande kropp är en upplevelse värd att värna om.

Må så vara feminint/maskulint/androgynt kroppsspråk, röst eller personlighetsdrag man själv tänder på enligt preferenser som inte hinner tryckas ner i halsen på en. Trots att man lär vara ett barn av sin tid och kultur.

Kinesisk lindade fötter är inte en vanlig fetisch 2023, inte heller helt oansad könsbehåring - men historiskt sett har mode och skönhetsideal så gott som alltid existerat. Och när de blir för enkla att uppnå, förflyttas de så de med högst status har enklast sätta nya modeidealen. Fetma i tider av svält, blek i tider av kroppsarbete utomhus, mager när billigaste kosten innehåller kalorier.

Kvinnobröst i sak är väl inte omodernt, men köpa största silikoninläggen är mer en smärtsam än dyr procedur. Bara träna rumpa på gymmet tar tid och motsvarande kirurgiska ingepp förenat med livsfara.

Tjejernas "skriv inte om du är under 190 cm" på Tinder är beviset på att vi hunnit sluta cirkeln. Jämställdhet innebär numera att bägge könen har lika mycket kroppskomplex.

Trist för alla fula människor, men det där svänger nog också nån gång till att medfödd talang eller intelligens återfår status. "Martin klarar samma saker som en AI". Eller varför inte "Ooo Lisa både överlevde OCH behöll synen efter virus 553GX-q, vilka jävla gener"

Men, inte via ogenomtänkta ogenomförbara förbud.
Citera
2023-02-15, 20:17
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Vill vi att barn, oavsett ålder, ska kunna konsumera obegränsat med porr i alla dess former?
Det är väl egentligen frågan vi borde ställa oss.

Nej den verkliga frågan är hur vi får folk att höja blicken och förstå varför det lobbas för mer integritetskränkande digitala id:n.

Undrar vilka topptjänster globalisten Strandhäll belönas med sen.
Citera
2023-02-15, 20:19
Medlem
spermaoffrets avatar
Ungarna kommer ändå hitta någon saggig kletig USB-sticka i någon skogsdunge.
Citera
2023-02-15, 20:24
Medlem
Kasta förslaget i soptunnan, inget som S lockar fler väljare på. Sedan heter det World Wide Web av någon anledning, så om Sverige inför är det strunt samma
Citera
2023-02-15, 20:24
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Ungarna kommer ändå hitta någon saggig kletig USB-sticka i någon skogsdunge.

Och med det kan vi egentligen låsa tråden.
Citera
2023-02-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Vill vi att barn, oavsett ålder, ska kunna konsumera obegränsat med porr i alla dess former?
Det är väl egentligen frågan vi borde ställa oss.

Nej det är inte "frågan vi borde ställa oss" eftersom 99% säger nej till den frågan. Frågan som borde ställas är varför folk går på det här.

Staten måste läsa dina mail också, för att få fast pedofiler. Du vill väl inte skydda pedofiler? ....
Citera
2023-02-15, 20:27
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Djävlars vad folk skall ladda ner sina favoritklipp nu...!
Citera
2023-02-15, 20:28
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Agendan är nog ID för att använda internet i framtiden. Full kontroll vill staten och företag ha.

Tänkte precis detsamma. Detta syfte är bara en kuliss för något annat. När man infört krav på BankID för porr lär det krävas BankID för sajter med nyhetsrapportering av våld/brott, distansköp, diskussionsforum osv, med någon påhittad ursäkt om att ”skydda barnen”. Sedan har staten full koll på vad folk gör på internet.
Citera
2023-02-15, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Jag kan inte bestämma mig.

Är du en machiavellisk sosse eller bara helt bränd som börjar snacka om "porr" Hur kan du tro att detta handlar om porr...? Jag förstår liksom inte hur det är möjligt.
Är det du eller jag som är i fel tråd?
Citera
2023-02-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Är det du eller jag som är i fel tråd?

Ah, så du är bränd. Tack
Citera
2023-02-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Porr är lagligt, och allt mer populärt. Såvitt jag vet får pojkar titta på det när de känner sig mogna nog, så har det fungerat i alla tider och porr har funnits i hundratals om inte tusentals år....

Att Strandhäll har något emot att pojkar tittar på porr eftersom tjejer inte vill knulla med pojkar som de gjorde i mycket högre grad förr, visar tydligt hennes förakt mot pojkar med sund naturlig sexdrift.
Ledsen att krossa din världsbild men tjejer tittar också på porr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in