Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-10-15, 12:00
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroxerBBQ
Testade detta och strategin funkar inte riktigt, 80K/20% Verkade max på ett lån och teckningen blev bindande innan tilldelningen med 48 timmar. För att sedan gå ned i tilldelning tills alla får minst 1k. Så man måste ha kapitalet för att kunna täcka sin förfrågan och då blir det svårt eftersom flera lån kommer samtidigt.

Man behöver inte ha kapitalet på kontot för att täcka förhandsbokningen, jag fick mer tilldelat än vad jag hade. Sätter alltid in i efterhand beroende på hur mycket jag får tilldelat.

Dagens lån blev kraftigt överbokade. Fick 1000 och 6000 på två 50.000 bokningar. Iofs var lånen små.
Citera
2025-10-15, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Man behöver inte ha kapitalet på kontot för att täcka förhandsbokningen, jag fick mer tilldelat än vad jag hade. Sätter alltid in i efterhand beroende på hur mycket jag får tilldelat.

Dagens lån blev kraftigt överbokade. Fick 1000 och 6000 på två 50.000 bokningar. Iofs var lånen små.
Ja, att det blev minbeloppet 1000 kr på lilla lånet lär nog bero på att det var just litet. Men undras hur dom gör om minimibeloppet inte räcker till förbokarna. Kanske är just först till kvarn där. Eller det blir helt enkelt stopp för fler förbokningar när man kommit ned till minimibelopp. Borde väl vara så det är gjort.

Tilldelning på 12% var ju lite lite. Är väl fler som lärt sig öka på äsket. Blir intressant att se vad det konvergerar in sig till.
Noterade just att jag missade ett lån. Man måste scrolla i sidled för att se det (med storleken på mitt webfönster). Missade det.
Citera
2025-11-27, 14:25
Medlem
rallykalles avatar
Sjuk ränta man får hos Fundingpartner när lån blir försenade.
Investerade 25000:- och fick 9600:- ränta. 18.9%

https://ibb.co/1JZSDdqp
Citera
2025-11-27, 19:00
Medlem
Ja, de bästa lånen är ju de som har lite halvt betalningssvårigheter som är sena men till slut betalar. Grundräntan + 14%. =)
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in