Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Vilket skämt hennes frågestund är!!! ”Vi är barnfria 1-2 ggr per år”
Undrar om hon tror på det själv🤭
Citera
2025-09-19, 21:22
Medlem
Orkar fan inte,, man vet ju att d e 99.5 påhittat på hennes frågor. Men de stackar 0,5… tror dom att hon är ngn man ska bolla tankar om alkoholkonsumtion, barnfria aktiviteter; hudvård å så fucking vidare.

Om dom inte e barnfria så dricker ju dom ”way above avarage” när dom har barn. Fokus e mer på det än att ge stora T en födelsedag. På riktigt spyr på henne å slapptaskens beteenee
Citera
2025-09-19, 22:15
Medlem
Hon skriver att dom inte har någon som kan hjälpa till ”om det skulle krisa”.

När? När skulle det krisa? Går dom inte bara hemma och dräller om dagarna? Eller ah, då finns ju förstås risken att man råkar unna sig en flaska rött och då blir det ju givetvis svårt att hämta barnen på föris, men förutom det kan jag faktiskt inte komma på ett enda tillfälle det skulle kunna krisa för två arbetslösa föräldrar
Citera
2025-09-20, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Hon skriver att dom inte har någon som kan hjälpa till ”om det skulle krisa”.

När? När skulle det krisa? Går dom inte bara hemma och dräller om dagarna? Eller ah, då finns ju förstås risken att man råkar unna sig en flaska rött och då blir det ju givetvis svårt att hämta barnen på föris, men förutom det kan jag faktiskt inte komma på ett enda tillfälle det skulle kunna krisa för två arbetslösa föräldrar

Det skulle ju vara om båda två blev för packade för att hämta på förskolan.
Mycket av frågorna handlar om skilsmässor och otrohet. Helt övertygad om att det är dessa frågor som snurrar runt i Pannans skalle just nu.
Citera
2025-09-20, 13:40
Medlem
”Det som inte syns, göms i tö”
Jodå så att🙃
Citera
2025-09-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Jodå så att🙃

Noterade också det, hon lär nog inte läsa igenom vad hon skriver innan hon publicerar.
Citera
2025-09-20, 17:35
Medlem
Citat:
Jodå så att🙃

Skrattande gott åt det
Citera
2025-09-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Att pannan har fått sämre statistik kanske beror på att hennes innehåll rent utav suger.. framförallt på pga att 99% är ”reklamlänk”.. hon försöker lura systemet men det syns p vem fan vill sponsra hennes shoppingberoende när d e noll jävla ärlighet i hennes inlägg. Usch!!!

Tänkte med på det! Och sen att hon blockar följare hej vilt men ändå undrar varför ingen ser hennes inlägg längre...vad tror hon?!
Citera
2025-09-20, 22:43
Medlem
Citat:
Jodå så att🙃
"Det som inte syns finns inte" brukar jag säga. Men kan vi bara enas om att hon är väldigt mycket yta. Hur har hon hunnit få ett sådant kaos i lådorna på den korta tiden som dom bott där? Vet inte om det blev så väldigt mycket bättre efter städningen heller. Men hemmet i övrigt ser ju dick alltid väldigt propert ut.
Citera
2025-09-21, 00:16
Medlem
Tycker hon om någon försöker luras med att skriva hitte på ”fått så många frågor om denna - reklamlänk” ”så många har bett om min smink rutin - reklamlänk. ”såååå mååånga skriver och tackar mig för denna parfym till sina män - reklamlänk”

Tror influensers att vi går på detta? Även gabjoss gör detta, genomskinligt och oärligt men P är mindre smidig.

P har gjort förändringar i sitt liv, tagit ut brösten, försöker jobba och komma tillbaka som den influensern hon en gång var. Dock tror jag - att det kommer inte gå. Hon måste göra en helomvändning om det ska fungera.

Börja träna, ny romans och nytt barn med en skuldfri man. Typ isch.
Citera
2025-09-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Tänkte med på det! Och sen att hon blockar följare hej vilt men ändå undrar varför ingen ser hennes inlägg längre...vad tror hon?!

Missat det där med sviktande engagemang, har hon bölat ut om det och vill ha stödjeslikes? Eller fler hjärtan?
Citera
2025-09-21, 01:49
Medlem
Men alltså... Har dom på riktigt en låda fylld av diverse tabletter och mediciner i köket i barnhöjd? Vad ansvarsfullt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in