Citat:
Ursprungligen postat av
Lilja2011
Jag såg en blåögd, lätt ledd och väldigt snäll kille. En som ibland tänkte lite mer som ett yngre barn.. Ett exempel: Han frågade mig om vi kunde vara vänner (ca 2 år sedan) och jag kände att, herre gud, vilken vuxen människa frågar så.. tyckte dock synd om honom, så jag sa, men absolut kan vi vara det.. Varpå han frågade, på vilket sätt jag hade tänkt att vi skulle vara vänner.. Bästa vänner eller bara som ytliga kompisar.. Jag fortsatte tycka synd om honom och sa att vi kunde vara bästisar om det var det han ville. En annan gång såg jag honom med sin familj på badstranden, där han lekte med sina syskon, som om han var i samma ålder som dem. Han hade en telefon som han fotade med under vattnet..
Senare den dagen, skrev han att han var så besviken, då telefonen han just köpt, skulle vara vattentålig, men blivit förstörd vid undervattningsfotningen och hade nu slutat fungera. Tänkte för mig själv, att vattentålig, inte alltid betyder att man kan dränka objektet i sjön.. Utan säkerligen står ”vattentålig” för att telefonen tål en ”viss” väta/fukt.. 😏 Alltså, inte ett ont ben i kroppen, mer än att han ibland tänkte/agerade som ett mindre barn.. Bara min uppfattning om honom och har inget läkarintyg på att det jag anser är sant, ska väl poängteras!
Instämmer till fullo med din beskrivning. Speciell var han helt klart, och hans mentala ålder matchade inte hans fysiska ålder, men att det skulle vara något ont i honom tror jag inte. Att han skulle vara pedofil har jag mycket svårt att tro. Han brukade skriva med och till allt och alla, så jag tror att det tillslut bara råkade bli till fel person.