2023-02-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritti
Om kvinnan är född 1970 kan hon knappast bli på smällen längre fast man vet aldrig ..

Inte samma kvinna det pratas om.
Citera
2023-02-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clj.Rockford
Ja men precis, en kärring här som inte lyckas få tag på en karl i vettig ålder som letar sig neråt i åldrarna.
Sen är ju grabben i fråga stor som ett hus, kanske lätt att anta att han är mer mogen än vad han egentligen är. Riktigt äckligt hur som helst.

Fruktansvärt äkligt ! Kvinnor i den åldern borde veta bättre !!
Citera
2023-02-14, 20:12
Medlem
En grej jag inte förstår .
På Västerbottens nytt sa det att pojken var känd av polisen sedan tidigare de sa dock inget om att den andre mannen skulle vara känd sen tidigare ?
Citera
2023-02-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritti
En grej jag inte förstår .
På Västerbottens nytt sa det att pojken var känd av polisen sedan tidigare de sa dock inget om att den andre mannen skulle vara känd sen tidigare ?

Han finns dock på lexbase så han har tidigare domar mot sig.
Citera
2023-02-14, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clj.Rockford
Jo jag vet vem det är men känner henne inte

Det var dock inte min fråga :P

Nej, jag känner inte henne heller, jag umgås inte med henne övh.. men, jag ”känner TILL” henne..
Citera
2023-02-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilja2011
Du skojar! Är det ett rykte, eller vet du med säkerhet? 😳
Jag kan bekräfta att hon iallafall varit i kontakt med polisen och gett D alibi för mordnatten. Varför nu en 50årig kärring skulle prata med en 15åring i telefon halva natten låter jag dig räkna ut själv.
Har själv fått bekräftat att hon gett honom alibi men dock inget jag kan gå in mer på för då kan jag röja identiteter som jag inte vill röja.
Citera
2023-02-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swexit1986
Jag kan bekräfta att hon iallafall varit i kontakt med polisen och gett D alibi för mordnatten. Varför nu en 50årig kärring skulle prata med en 15åring i telefon halva natten låter jag dig räkna ut själv.
Har själv fått bekräftat att hon gett honom alibi men dock inget jag kan gå in mer på för då kan jag röja identiteter som jag inte vill röja.

Då hade det ju varit bättre om du hade hållt igen kolaluckan från första början.
Citera
2023-02-14, 20:58
Medlem
Ska väl även poängtera att EJs mamma och (?styv?)pappa, är vän med RBs son, DB på Facebook.. Vilket gör det hela lite mer förvirrande.. 🙄
Senast redigerad av Lilja2011 2023-02-14 kl. 21:10.
Citera
2023-02-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swexit1986

Mhm.. Är det sant att hon har ett förhållande med en 15-åring, är det ju riktigt illa.. Vi får väl hoppas att hon inte är gravid, hon med.. 🙄
Citera
2023-02-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilja2011
Mhm.. Är det sant att hon har ett förhållande med en 15-åring, är det ju riktigt illa.. Vi får väl hoppas att hon inte är gravid, hon med.. 🙄

Haha med tanke på allt känns det ju inte helt otippat.. vilken jävla cirkus!!
Citera
2023-02-14, 21:29
Medlem
Någon som vet anledningen till den tidigare grova misshandeln? Enligt vad jag hört skulle det också gälla något om B’s barn. Funderade om det är så att B i fyllan får för sig att män är ute efter hans barn/döttrar eller om de ligger något sanning i det..
Citera
2023-02-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesobj0rk
Någon som vet anledningen till den tidigare grova misshandeln? Enligt vad jag hört skulle det också gälla något om B’s barn. Funderade om det är så att B i fyllan får för sig att män är ute efter hans barn/döttrar eller om de ligger något sanning i det..

Den misshandlade kommer ifrån Afghanistan och det skulle röra sig om barnen. Sonen (vet ej vem utav dem) och RB gav sig tydligen båda, på honom. Ely*as fick en punkterad lunga, säger ryktet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in