• 1
  • 2
2023-02-13, 21:58
Medlem
radarpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Menar du att den iranska ambassadens tillsgelse r obefogad?
Sjlvfallet fr inte Alireza st dr i egenskap av ledamot och gapa ut vad som helst. Varfr gr han det utan att ngon tillrttavisar honom?

Varfr skulle han inte f gra det? Han har vl ingen lojalitet till den pisslamiska republiken s vad r problemet?
Citera
2023-02-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radarpar
Varfr skulle han inte f gra det? Han har vl ingen lojalitet till den pisslamiska republiken s vad r problemet?
Fr att han deltar som en ledamot som har tilldelats ett uppdrag och ska representera strre grupp av mnniskor i Sverige.
Att han str dr och direkt hotar ett annat lands ledare och militra organ kan f konsekvenser.
Citera
2023-02-13, 22:24
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Mycket hotfulla uttalanden!
Vad har Centerpartiet sagt om det?

Jag svr de hr svenskarna har blivit knppa. Mitt p ljusa dagen han skriker - Vi ska komma och ta er!
De reagerar inte.

Citat:
Det strsta felet med den videon r vl att han sjlv ser ut som en getknullande mulla med det dr skgget.

Min andra observation r mest att din reaktion r vldigt lik den iranska ambassadens officiella klagoml. Duktig knhund, Barre!
Vad dillar du om. Vad fan fattar du vad han str sger?

- IRGCs ledare och Khameni (mrdare), vi kommer fr er!

r du pantad eller? Tur att IRGC inte tar detta p allvar. Har ni blivit dumma i huvudet?
Citera
2023-02-13, 22:33
Medlem
radarpars avatar
Citat:
Fr att han deltar som en ledamot som har tilldelats ett uppdrag och ska representera strre grupp av mnniskor i Sverige.
Att han str dr och direkt hotar ett annat lands ledare och militra organ kan f konsekvenser.

Jag tror du har missfrsttt vad en svensk politiker har fr skyldigheter. Och vad r det som sger att hans instllning till den iranske diktatorn inte delas av det svenska folket? Det r snarare ganska sannolikt att de flesta hller med honom. Men jag frstr att att DU r upprrd

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Jag svr de hr svenskarna har blivit knppa. Mitt p ljusa dagen han skriker - Vi ska komma och ta er!
De reagerar inte.

Vad dillar du om. Vad fan fattar du vad han str sger?

- IRGCs ledare och Khameni (mrdare), vi kommer fr er!

r du pantad eller? Tur att IRGC inte tar detta p allvar. Har ni blivit dumma i huvudet?

Vad r det som r s jvla anmrkningsvrt med det? Svida man inte r en hjrntvttad islamistisk regimsupporter.

Och de borde ta det p allvar, hoppas pedofildiktatorn och hans anhngare fr en islamisk martyrdd liknande Gaddafi.

Men jag lter IR5 och Bahram frfasas i fred i trden.
Citera
2023-02-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Att invandrare tar med sig sina konflikter r illa nog, men att gra politik av dem under svensk (well) partiflagg r i mitt tycke skl fr uteslutning och i extrema fall ngot fr Spo att titta nrmare p. Kanske t o m prvas rttsligt.
Avrtta skrpet bara!
Citera
2023-02-13, 23:23
Medlem
Citat:
Jag tror du har missfrsttt vad en svensk politiker har fr skyldigheter. Och vad r det som sger att hans instllning till den iranske diktatorn inte delas av det svenska folket? Det r snarare ganska sannolikt att de flesta hller med honom. Men jag frstr att att DU r upprrd

Vad r det som r s jvla anmrkningsvrt med det? Svida man inte r en hjrntvttad islamistisk regimsupporter.

Och de borde ta det p allvar, hoppas pedofildiktatorn och hans anhngare fr en islamisk martyrdd liknande Gaddafi.

Men jag lter IR5 och Bahram frfasas i fred i trden.

I politik utrikes diskuterar vi politik och inte dina personliga frdomar mot muslimer.

Iran kan gra mycket mer n du anar.. Men det r intressant att du inte inser det. Det r heller ingen i Iran som bryr sig om det Alireza sger. Men vad jag menar r att ingen har tillsyn ver svenska politikers uttalanden.
Sjlvfallet r det av yttersta vikt att officiella ledamter uttrycker sig korrekt och professionellt.
Han pratar om "mitt Iran". Var inte han en svensk politiker?
Citera
2023-10-09, 22:43
Medlem
LaSauges avatar
Rykten gr gllande att personen har, med insamlade pengar, tillskansat sig sjlv stora summor...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in