2023-02-16, 20:14
Medlem
Meisjes avatar
Du erkänner dig själv som pedofil i en tråd, vill starta en diskussion om att du knullat en tolvåring i en annan tråd, i en tredje undrar du vad du gjorde för fel när du försökte ragga upp en 25-åring och nu har du våldtagit en 19-årig kvinna….

Fortfarande arbetslös och singel? Skaffa en hobby och gör nått intressant istället för att tro att folk ska vilja diskutera dina hitte-på fantasier om sex som du ens aldrig varit med om i livet.

Tönt.
Citera
2023-02-16, 20:26
Medlem
Antingen är TS RIKTIGT störd som inte själv förstår att han är störd, eller så trollar TS. Oavsett, så är båda alternativen helt störda, då TS borde nog genast söka vård. Fö kan ja bara säga att hade jag chansen att klippa TS hade jag gjort det, alla dagar i veckan. Jävla sjuk jävel
Citera
2023-02-16, 21:38
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Det e tvärtom. Som äldre så brukar man oftast ha samma värderingar resten av livet. Man e inte lika mottaglig för förändringar jämfört med barn och ungdomar.

Där har du fel, ju äldre du blir desto mer konservativ kommer du bli. Låt mig citera den som brukar vara tillskriven följande citat (Joseph S Alpert):

Citat:
'If You Are Not a Liberal When You Are Young, You Have No Heart, and If You Are Not a Conservative When Old, You Have No Brain'

Enligt dig, är du gammal eller ung?
Du skriver att du är äldre, definiera åtminstone om du är +30 eller +40 eller vad det nu än må vara?
Citera
2023-02-16, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Där har du fel, ju äldre du blir desto mer konservativ kommer du bli. Låt mig citera den som brukar vara tillskriven följande citat (Joseph S Alpert):

Enligt dig, är du gammal eller ung?
Du skriver att du är äldre, definiera åtminstone om du är +30 eller +40 eller vad det nu än må vara?

Han har i en annan tråd skrivit att han gick i samma klass som ett mordoffer som skulle varit 28 år i år om han fortfarande varit i livet.
Citera
2023-02-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewerForget
Antingen är TS RIKTIGT störd som inte själv förstår att han är störd, eller så trollar TS. Oavsett, så är båda alternativen helt störda, då TS borde nog genast söka vård. Fö kan ja bara säga att hade jag chansen att klippa TS hade jag gjort det, alla dagar i veckan. Jävla sjuk jävel

Jag hjälper dig.
Citera
2023-02-17, 08:42
Bannlyst
Jag begick våldtäkt för flera år sen. Men det var av en annan anledning. Incel 33 år och oattraktiv. Tjejerna förtjänar det.
Citera
2023-02-17, 08:54
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunken33
Jag begick våldtäkt för flera år sen. Men det var av en annan anledning. Incel 33 år och oattraktiv. Tjejerna förtjänar det.
Tjejer förtjänar att bli våldtagna för att DU är oattraktiv?

Tips till både dig och TS-
Dra till biltema & köp rep+pall
Citera
2023-02-17, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Tjejer förtjänar att bli våldtagna för att DU är oattraktiv?

Tips till både dig och TS-
Dra till biltema & köp rep+pall

Det är inte det jag menar. Ni kommer aldrig förstå er på incel män.
Citera
2023-02-17, 09:47
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunken33
Det är inte det jag menar. Ni kommer aldrig förstå er på incel män.
Nej antagligen inte.
Men du får gärna utveckla vad du menar med att tjejerna förtjänar att bli våldtagna.
Citera
2023-02-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Kvinna på 19 år .. Du menar en tös antar jag. Men det kommer inte hända någonting för detta är bara fantasier från dig ditt patetiska troll.. Väx upp för fan.
Nej, farbror. Han menar en kvinna på 19 år.
Citera
2023-02-17, 11:04
Bannlyst
Det enda sättet för mig att få tjejer att se mig oxh få någon bekräftelse från dom är att trycka ner dom och skrämma dom. Kalla dom för slynor etc. Jag får mer självförtroende på det sättet. Det är ingen mening att vara snäll mot dom ifall dom aldrig visat en intresse.
Citera
2023-02-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Jag hjälper dig.

Ja, vem är personen då? Ja hatar sånna går jävla fittor, och ja drar mig inte för att slå sönder fanskapen heller. Tro mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in