2023-02-15, 01:18
Medlem
Med tanke på Grigors biffiga kropp är väl intag av anabola ev tänkbart. Då kommer depression och närhet till orimlig aggression som ett brev på posten
Citera
2023-02-15, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiminologen
Grejen är att han försöker undvika att få fängelse och försöker att bli dömd till vård istället och skyller på att han såg svart vid det tillfället. Sjuka människa som gör så här ! Helt sinnes sjukt

Ja jag köper då inte att han gör det för han ser svart. Han måste ju haft en plan med det här. Han har tagit reda på vart de bor, åkt flera mil, tagit med kniv. Har svårt att se att den förklaringen köps han måste ju haft ett uppsåt med detta. Sen om han även är psykiskt sjuk det är ju en annan sak, men han har likaväl planerar detta.
Citera
2023-02-15, 01:32
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag försvarar inte Grigor mördaren men vi vet ingenting om bruden M hon kanske knullade runt med han och döljde de för alla. Jag känner många bosniska brudar som står utanför återvinnas container och väntar på att araber ska hämta dem där med bil för att inte synas för mycket öppet på stan . Kanske M knullat runt med G och G trodde det skulle bli giftermål men det blev som det blev . G kan vara psykopat men vi vet lite om M . Bosniska brudar är inte helt rena .

Visst gör du det. Sure Sure. Att ursäktar mördaren säger mer om dig än dina fantasier om bosniska brudar.
Citera
2023-02-15, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shayshay
Jag har fått till mig utav bekanta till M att de var ihop men att hon gjorde slut och blev galen. Någon mer som fått detta till sig? Stackars familj , ber för snabb återhämtning för M och vila i frid till hennes fina mamma som kämpade för sitt barn in i det sista. 🤲🏻

Bra skrivet riktig dunder morsa hoppas hon finner ro i himmelen nu.
Citera
2023-02-15, 03:47
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej sprid inte felaktigt skvaller-
det har framgått klart och tydligt i polisen o medias information
att de inte hade någon nära relation.
Det lär vara fakta.
Folk utgår ifrån att det alltid finns relation till mördaren, men inget sådant har hitills framkommit.
Gissar att han sett henne på nätet och kanske haft chat med M eller inte ens haft chatkontakt,
det finns många felvrickade unga män, och vad som flugit in i hans snurriga skalle, lär väl framkomma.
Varför kom denna armenska familj till Sverige, vad arbetar pappan med, och GM mamma finns hon här i landet, det finns ju syskon,bla lillasystern..var det en familj, eller var han liksom familjens överhuvud.. hur kunde han arbeta inom vården om han inte kan svenska så bra..
kände han den kvinnan han nu mördat?
mamman till M, den mördade kvinnan hade också arbetat inom vården, innan hon drabbades av diskbråket.
De kanske har haft intim kontakt medan hon inte ville mer. Chattkontakt kan räknas som en form av relation i vissa fall.

Man ska inte döma av utseendet men han ser ut som en riktig förlorare på kvinnofronten och har ett yttre som definitivt vibbar in honom i facket bland män färre kvinnor attraheras av och ser ut som en typ av män som ofta får en "besatthet". Killen saknar stil och skriker desperat i utstrålningen. Ofta kan de få taskig attityd om de får för sig att en kvinna "fastnat" och det vänder nog snabbt från självförtroende till annat när verkligheten kommer ikapp. Om man dömer efter omslaget.
Citera
2023-02-15, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag försvarar inte Grigor mördaren men vi vet ingenting om bruden M hon kanske knullade runt med han och döljde de för alla. Jag känner många bosniska brudar som står utanför återvinnas container och väntar på att araber ska hämta dem där med bil för att inte synas för mycket öppet på stan . Kanske M knullat runt med G och G trodde det skulle bli giftermål men det blev som det blev . G kan vara psykopat men vi vet lite om M . Bosniska brudar är inte helt rena .
Du försvarar inte men du men du tycker han har rätten att ta 1 nästan 2 liv för en obesvarad kärlek? Och säger du nej så tänk på hur du formulerar dig. Om hon knullat en annan så är den hennes sak och definitivt inte en äcklig horunge till människa.
Citera
2023-02-15, 07:05
Medlem
Snubben tror att psykiatrisk vård skulle vara bättre än fängelse. Det kan jag slå hål på. Får du psykiatrisk vård i Sverige så är du fast för evigt. Ha ha. Har du tur blir du utskriven efter 10-15-20 år. Har du otur blir du aldrig utskriven. Du har kontakt kontakt med vården, socialtjänsten. Har en anhörig som försökte med samma sak. Slippa fängelse. Han sa i efterhand hade jag fått fängelse hade jag varit ute för längesedan. Dom följer varje steg man tar och din frihet kan du kyssa hejdå! Så det är bara bra om snubben får psykiatrisk vård. Men jag hejar på utvisning det har den nya regeringen lovat vid såna fall? Eller?? Va fan?
Citera
2023-02-15, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Synd för alla inblandade men mest synd om killen.

"Synd om killen"?????
Du skriver mycket kryptiska kommentarer och håller grisen om ryggen, äckligt beteende!
Varför???
Förklara!!!
Citera
2023-02-15, 07:40
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Randa
"Synd om killen"?????
Du skriver mycket kryptiska kommentarer och håller grisen om ryggen, äckligt beteende!
Varför???
Förklara!!!

Att vara inlåst på livstid är inte ett val du gör när du har livet framför dig som 25 åring. Det hela är bara tragiskt.
Citera
2023-02-15, 07:41
Medlem
Till Er som är vakna...

Efter reklamavbrottet nu på TV4 ska GW uttala sig om detta fall i Örebro.
Citera
2023-02-15, 07:43
Medlem
Tidigt avslöjades GM som "exet". Om det stämmer är det riktigt sjukt att BO fortfarande försöker dölja detta
Citera
2023-02-15, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrrobban10
Tidigt avslöjades GM som "exet". Om det stämmer är det riktigt sjukt att BO fortfarande försöker dölja detta

Men snälla du, försöker dölja det? I vilket tillstånd tror du att BO är i egentligen? Du har ju ingen aning om hur mycket polisen har kunnat höra henne. Det enda som verkar sjukt här är mördarsvinet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in