2024-05-01, 22:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airamkasi
Jag förstår knappt hälften av vad du skriver..
Du vet tydligen inte att programledaren bytte namn för 15 år sedan då hon gifte sig med nuvarande make?!
Är det du som sammanställt Lindas arbetsbeskrivning eller var har du läst den?
Det är svårt att förstå din mening "den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det". Vem är den och vem är dom?
Med anledning av att du tror dig veta vad jag har för syn på män och kvinnor, antar jag inte din utmaning. Jag söker en eventuell kommunikation på en högre nivå än din.
Vi är 7 stycken glada gossar på flashback som vägrar erkänna hennes byte av efternamn, eftersom Lind___ är så jävla fult att det borde vara förbjudet

Jag har givit åtskilliga exempel på hans dinosauriska kvinnosyn, jag tror mig inte veta nånting om din syn fören du har sagt nånting, du har sagt att du tycker han säger dumma saker men inget mer.

Jag föreställer mig att det måste vara Lindas arbetsbeskrivning baserat på vad jag sätt,
"den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det"=deras kärlekslängtan, baserat på detta ska Linda börja gilla sina bönder bortom detta hävdar du, det har pratats tidigare i tråden om att Linda såg väldigt osunt fallen för Dino i hans introvideo, därför pekar allt på att dom är blott kåta på varandra.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-01 kl. 22:38.
Citera
2024-05-01, 22:46
Medlem
Abelssuns avatar
Att feministen Linda Lindorff kan acceptera grekens unkna värderingar!
Citera
2024-05-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi är 7 stycken glada gossar på flashback som vägrar erkänna hennes byte av efternamn, eftersom Lind___ är så jävla fult att det borde vara förbjudet

Jag har givit åtskilliga exempel på hans dinosauriska kvinnosyn, jag tror mig inte veta nånting om din syn fören du har sagt nånting, du har sagt att du tycker han säger dumma saker men inget mer.

Jag föreställer mig att det måste vara Lindas arbetsbeskrivning baserat på vad jag sätt,
"den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det"=deras kärlekslängtan, baserat på detta ska Linda börja gilla sina bönder bortom detta hävdar du, det har pratats tidigare i tråden om att Linda såg väldigt osunt fallen för Dino i hans introvideo, därför pekar allt på att dom är blott kåta på varandra.

Suck, det blir bara allt värre. "7 stycken glada gossar på flashback som vägrar erkänna hennes byte av efternamn, eftersom Lind___ är så jävla fult att det borde vara förbjudet". Det är ganska vanligt att man byter efternamn när man gifter sig och Lindorff är väl trevligare än Isaksson?!
Jag orkar inte. Är ni sju år eller? Vem bryr sig om någons namn?? Förutom ni "7 stycken glada gossar" då..
Citera
2024-05-01, 23:16
Medlem
Citat:

Det är väl självklart att Linda gillar de "bönder" hon och resten av produktionen arbetar med. Konstigt vore det ju annars. Finns ju alltid något att tycka om hos de flesta människor..
Citera
2024-05-02, 01:57
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normad.Olsson
Jo det kan jag väl hålla med om, gillar Amanda. Någon som vet hennes Instagram/fb??

Jag hoppas bara att han inte väljer den där Johanna till slut… Fattar inte vart hennes självförtroende kommer ifrån.😂

Amanda

https://www.instagram.com/amandaruud/
Citera
2024-05-02, 09:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Han väljer troligen någon som vill stanna trots hans impotens och urinläckage.
Äldre och lite rundare kvinnor... kanske större chans med dom.

Men sluta att vara på repeat om hans inkontinens.
Det har ju varit starkt av honom att prata om sin cancer och besvär.
Och jag tycker han verkar vara tuff som kommit igen fysiskt, då det gäller detta.

Men han verkar vara VÄLDIGT självupptagen, i mitt intryck.
Jag fattar varför kvinnor inte stått ut då han är en SÅN nörd med sitt trav.
Hela tiden anträffbar på mobilen då alla travnördar ringer. Usch, vad vidrigt med en sån man.

Däremot att han haft blöja på grund av operationer och urininkontinens, vad ger det dig att hacka på det?
Citera
2024-05-02, 11:12
Medlem
Citat:
Han väljer troligen någon som vill stanna trots hans impotens och urinläckage.
Äldre och lite rundare kvinnor... kanske större chans med dom.

Äldre?? Det jag har sett är 1 70+ och 3 st under 60.
Citera
2024-05-02, 11:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Att feministen Linda Lindorff kan acceptera grekens unkna värderingar!
Airamkasi är övertygad om att det beror på att Linda har blivit för god vän! med Dino för att han är en sån fin person, tillåt mig minnas dom senaste säsongerna av rikTIGA bONDE söKER FRU där Linda slagit en massa ommanliga fulare nördar på fingrarna när dom har pratat för mycket om att valet kan vara baserat på tjejernas utseende utan att nämna inre kvalitéer i samma mening! utan konstpaus till plattityderna ifyllts under pistolhot, nu är hon tyst i lådan om detta

Porslinsdocka är förvisso en unik komplimang! som kanske förkortat hennes farhågor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-02 kl. 11:29.
Citera
2024-05-02, 13:07
Medlem
Citat:
Airamkasi är övertygad om att det beror på att Linda har blivit för god vän! med Dino för att han är en sån fin person, tillåt mig minnas dom senaste säsongerna av rikTIGA bONDE söKER FRU där Linda slagit en massa ommanliga fulare nördar på fingrarna när dom har pratat för mycket om att valet kan vara baserat på tjejernas utseende utan att nämna inre kvalitéer i samma mening! utan konstpaus till plattityderna ifyllts under pistolhot, nu är hon tyst i lådan om detta

Porslinsdocka är förvisso en unik komplimang! som kanske förkortat hennes farhågor

Var vänlig och hitta inte på saker om mig.
Citera
2024-05-02, 16:27
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men sluta att vara på repeat om hans inkontinens.
Det har ju varit starkt av honom att prata om sin cancer och besvär.
Och jag tycker han verkar vara tuff som kommit igen fysiskt, då det gäller detta.

Men han verkar vara VÄLDIGT självupptagen, i mitt intryck.
Jag fattar varför kvinnor inte stått ut då han är en SÅN nörd med sitt trav.
Hela tiden anträffbar på mobilen då alla travnördar ringer. Usch, vad vidrigt med en sån man.

Däremot att han haft blöja på grund av operationer och urininkontinens, vad ger det dig att hacka på det?
Ge dig. Jag har delat en artikel där Anders berättar det själv och sen skrivit om det 1 gång till.
Det är väl inte repeat.

Reagerar du för du har liknande problem?

Anders är VÄLDIGT självupptagen och det handlar inte enbart om travet. Han är ett stor EGO med allt.
Citera
2024-05-02, 16:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Äldre?? Det jag har sett är 1 70+ och 3 st under 60.
Jag har bara sett korta snuttar av programmet. Mår illa av att se Anders självgodhet så jag byter kanal.

Ska bli intressant att få veta när programmet är slut om han fick någon att stanna kvar.
Citera
2024-05-02, 16:39
Medlem
Citat:
Jag har bara sett korta snuttar av programmet. Mår illa av att se Anders självgodhet så jag byter kanal.

Ska bli intressant att få veta när programmet är slut om han fick någon att stanna kvar.

Kanske svårt att få någon att vilja bo på sju kvm även om det är utanför Paris, men han kanske kan flytta med någon av donnorna hem till Sverige?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in