2024-04-30, 20:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag är inte lika säker som dig på att hon tog det som en komplimang. När hon pratar med dom andra tjejerna efter valet tycker jag inte det ser ut som hon tog det positivt.
Det har du rätt i, jag åsyftade hur hon bemötte honom "det kan nog stämma" sa hon, att se på en kvinna som en docka skvallrar lite om kvinnosynen, och nästa vecka verkar vissa av dom ruttna på att han ska framhäva sig macho/lattjo

Citat:
Ursprungligen postat av airamkasi
Varför inte tycka om Linda Lindorff?! Uppenbarligen gillade ju hon Dino också. Man kan tycka om folk utan att vara "kåt" som du skriver.
Jag försvarar inte Dinos kommentarer men som jag skrev, han har inte de där nyanserna i svenska språket, däremot på grekiska.
Vad anser du vara för fel på hans kvinnosyn?
Varför inte? för att dom omöjligen känner varandra tillräckligt väl kan man anta iaf ifall inget fuffens föreligger Både två är attraherade av varandra, i övrigt så är det inte tänkt att Linda ska gilla sina bönder, hennes arbetsbeskrivning är att känna med deras längtan & lycka och du har kanske noterat att den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det, vad finns det att gilla där?

Jag svarar med en motfråga, vad anser du att han har sagt för dumma kommentarer då (som du sa) som inte går att härleda till hans trötta man eller kvinnosyn, se det som en utmaning att hitta dom kommentarerna och samtidigt inte ge en self report över din likartade man eller kvinnosyn
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-30 kl. 21:01.
Citera
2024-04-30, 20:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Och så Dino... hans hjärnkapacitet räcker väl ungefär till att tänka "bygga muskler" + "sexiga tjejer" (vill säga ankläppar, silikontuttar och plastnaglar). Tjejerna är väl lite åt WT-hållet iofs, men någon som Lynn kan ju inte på allvar tycka att han är ett kap.
"Jag ville inte kyssa dig" att måsta säga så inför allihopa är nästan lite nedlåtande och dissigt (men borde tas som en komplimang för att man har nått extra) jag misstänker att han gör det för att inför sig själv ingjuta en känsla av att vara speciell & extra djuplodad, gav det några pluspoäng av dig? när han eleverar det lumpna till det vackrare? ordet "erotisk attraktion"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-30 kl. 21:05.
Citera
2024-04-30, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Förlåt att jag inte läste igenom tråden, om denne travsports-Anders.
Otroligt underhållande.
Han borde ha en egen skvallertråd.
Vilken sol och vårare. Och nu lurar även denne Raskenstam till sig kvinnor genom ett tv-program. Där kvinnorna inte förstått att han är utblottad?
Samt att han varit ett svin genom livet?
Såg någon facebook-kommentar att han ligger runt med unga kvinnor.
NU fattar jag varför jag inte hittar honom på facebook.
Undra vad dom unga kvinnorna får ut av av en 69 årigs pick & pack

Citat:
Bra, att ni som jag, är frågetecken kring varför unga, snygga, tjejer svärmar kring greken som både ser korkad ut då han ler, samt beter sig korkat.
Haha den observationen stämmer :P det kräver att man har näsan för nära munnen och att nästippen är nedåtböjd för att få till det där tapir leendet, röd i nyllet samtidigt som det ser ut som han flämtar fram lite salivstänk och blir andfådd av att le

Citat:
Och alla de tre böndernas tjejer jublade då de blev valda på slottet över att "de skulle få resa"(säger de uttryckligen till kameran).
Och sen på plats är det omgivningarna som de hänförs av "och är en del i deras kärlek".
Ja det har jag också skrivit om, men ju fler som säger det desto större chans att det känns sant
Citera
2024-04-30, 21:16
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Förlåt att jag inte läste igenom tråden, om denne travsports-Anders.
Otroligt underhållande.
Han borde ha en egen skvallertråd.
Vilken sol och vårare. Och nu lurar även denne Raskenstam till sig kvinnor genom ett tv-program. Där kvinnorna inte förstått att han är utblottad?
Samt att han varit ett svin genom livet?
Såg någon facebook-kommentar att han ligger runt med unga kvinnor.
NU fattar jag varför jag inte hittar honom på facebook.

Bra, att ni som jag, är frågetecken kring varför unga, snygga, tjejer svärmar kring greken som både ser korkad ut då han ler, samt beter sig korkat.
Och alla de tre böndernas tjejer jublade då de blev valda på slottet över att "de skulle få resa"(säger de uttryckligen till kameran).
Och sen på plats är det omgivningarna som de hänförs av "och är en del i deras kärlek".

Detta är lika oseriöst som de aspiranter som "vill åka på en häftig resa" i Bachelorette/Bachelor, ju.

Dino har iofs en sexig kroppsbyggnad, kan det vara den de tycker är vacker?
Unga eller äldre tjejer, spelar ingen roll för Anders men han föredrar dom unga.
Svin är bara förnamnet. Undrar hur många ungar han har på "byn" som andra män tror att dom är pappa till.
Han skröt om alla uttråkade hemmafruar han satte på i sin ungdom. Fick lära sig mycket av dom sa han

Anders har en facebook men han dolde den rätt nyligen så man kan inte söka efter den.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551870760476
Han döljer den nog snart nu när sanningen om honom börjar komma ut.
Citera
2024-04-30, 22:13
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Unga eller äldre tjejer, spelar ingen roll för Anders men han föredrar dom unga.
Svin är bara förnamnet. Undrar hur många ungar han har på "byn" som andra män tror att dom är pappa till.
Han skröt om alla uttråkade hemmafruar han satte på i sin ungdom. Fick lära sig mycket av dom sa han

Anders har en facebook men han dolde den rätt nyligen så man kan inte söka efter den.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551870760476
Han döljer den nog snart nu när sanningen om honom börjar komma ut.

Fast roligt på oss på flashback, att Tv 4 lyckats få med honom.

Rotade just runt i hans facebook(hittade honom via Nicolas Senet (en fd eller nuvarande make till hans dotter Johanna)

En fru han haft kanske är Sarah Hellman?
Citera
2024-04-30, 22:17
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrflamman
Anders Lindqvist beskriver sig själv som vallack i sin presentation på Twitter. Vallack men hoppas på under står det. Det är synd om gubben juh.
Misstänkte det då han har haft cancer i två omgångar. Han är impotent nu.
Vilket kap

Artikel Uppdaterad 2021-06-07 | Publicerad 2020-02-26

Lindqvist har haft cancer två gånger och berättar att den andra vevan, när en tumör hittades i urinblåsan var extra jävlig.
– Jag mådde så dåligt att jag hade gett upp. Hade jag blivit erbjuden dödshjälp, så hade jag tagit det. Det var så fruktansvärt plågsamt. hade så ont, inte klar i huvudet. Livet var inte värt att leva, i den situationen. Jag brukar inte ge upp, men då mådde jag fruktansvärt dåligt, alltså, säger Anders Lindqvist med gråten i halsen.

”Mår ganska bra nu”
Anders är i dag impotent, tvingas använda blöjor och har ont när han kör häst.
– Jag saknar det mycket, Jag passade bättre som avelshingst, än sur-valack, säger han och skrattar.

Nu ska ha Anders vara cancerfri, men går på regelbundna kontroller.
– Peppar-peppar så tror jag inte det är något fel med det. Men jag går på skiktröntgen var tredje månad. Men som tur är har det gått över och jag mår ganska bra nu, säger han.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/Wb1Ked/tagit-dodshjalpom-jag-blivit-erbjuden
Citera
2024-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Jo men jag tycker inte att hon verkar så intresserad av Chris .
Det gör däremot Amanda .

Jo det kan jag väl hålla med om, gillar Amanda. Någon som vet hennes Instagram/fb??

Jag hoppas bara att han inte väljer den där Johanna till slut… Fattar inte vart hennes självförtroende kommer ifrån.😂
Citera
2024-05-01, 06:41
Medlem
Kanastras avatar
Dino Saurien (som ser sig som viking): Hur ser ni på att dejta svenska killar?
Korkad brud med avsmak: We dont do that..!
Som att hennes avighet mot svenskar skulle öka chansen hos denna halvsvensk.
Citera
2024-05-01, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det har du rätt i, jag åsyftade hur hon bemötte honom "det kan nog stämma" sa hon, att se på en kvinna som en docka skvallrar lite om kvinnosynen, och nästa vecka verkar vissa av dom ruttna på att han ska framhäva sig macho/lattjo

Varför inte? för att dom omöjligen känner varandra tillräckligt väl kan man anta iaf ifall inget fuffens föreligger Både två är attraherade av varandra, i övrigt så är det inte tänkt att Linda ska gilla sina bönder, hennes arbetsbeskrivning är att känna med deras längtan & lycka och du har kanske noterat att den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det, vad finns det att gilla där?

Jag svarar med en motfråga, vad anser du att han har sagt för dumma kommentarer då (som du sa) som inte går att härleda till hans trötta man eller kvinnosyn, se det som en utmaning att hitta dom kommentarerna och samtidigt inte ge en self report över din likartade man eller kvinnosyn

Jag förstår knappt hälften av vad du skriver..
Du vet tydligen inte att programledaren bytte namn för 15 år sedan då hon gifte sig med nuvarande make?!
Är det du som sammanställt Lindas arbetsbeskrivning eller var har du läst den?
Det är svårt att förstå din mening "den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det". Vem är den och vem är dom?
Med anledning av att du tror dig veta vad jag har för syn på män och kvinnor, antar jag inte din utmaning. Jag söker en eventuell kommunikation på en högre nivå än din.
Citera
2024-05-01, 19:13
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Jag blev förvånad över att Anders verkade välja de äldsta och fetaste ur sin lilla flock. Medelåldern och medelfetthalten på tanterna han valde höjdes rejält från ursprungsgruppen. Några är t.o.m. äldre än han själv. Men de verkar vara normala och dessutom både pigga och ganska ungdomliga för att vara kring 70.
Citera
2024-05-01, 20:11
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag blev förvånad över att Anders verkade välja de äldsta och fetaste ur sin lilla flock. Medelåldern och medelfetthalten på tanterna han valde höjdes rejält från ursprungsgruppen. Några är t.o.m. äldre än han själv. Men de verkar vara normala och dessutom både pigga och ganska ungdomliga för att vara kring 70.

Tänkte också det. Han kanske vill förbättra det där skamfilade ryktet han har på byn och bland travmänniskor, som Timeout pratar om?

Och/Eller så har han inte så mycket att bjussa på då det ska till och skeda?
Han rör sig flott, men är kanske medveten om sina brister?

Hur som. Riktigt kul att följa det här programmet.
Synd att inte fler valts ut. Det här blir ju bättre än svenska Bonde söker fru, ju.
Citera
2024-05-01, 21:25
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Han väljer troligen någon som vill stanna trots hans impotens och urinläckage.
Äldre och lite rundare kvinnor... kanske större chans med dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in