Citat:
Ursprungligen postat av
intedinkille
Jag är inte lika säker som dig på att hon tog det som en komplimang. När hon pratar med dom andra tjejerna efter valet tycker jag inte det ser ut som hon tog det positivt.
Det har du rätt i, jag åsyftade hur hon bemötte honom "det kan nog stämma" sa hon, att se på en kvinna som en docka skvallrar lite om kvinnosynen, och nästa vecka verkar vissa av dom ruttna på att han ska framhäva sig macho/lattjo
Citat:
Ursprungligen postat av
airamkasi
Varför inte tycka om Linda Lindorff?! Uppenbarligen gillade ju hon Dino också. Man kan tycka om folk utan att vara "kåt" som du skriver.
Jag försvarar inte Dinos kommentarer men som jag skrev, han har inte de där nyanserna i svenska språket, däremot på grekiska.
Vad anser du vara för fel på hans kvinnosyn?
Varför inte? för att dom omöjligen känner varandra tillräckligt väl kan man anta iaf ifall inget fuffens
föreligger 
Både två är attraherade av varandra, i övrigt så är det inte tänkt att Linda ska gilla sina bönder, hennes arbetsbeskrivning är att känna med deras längtan & lycka och du har kanske noterat att den uttrycker sig 100 % identiskt i tal när dom ska beskriva det, vad finns det att gilla där?
Jag svarar med en motfråga, vad anser du att han har sagt för dumma kommentarer då (som du sa) som inte går att härleda till hans trötta man eller kvinnosyn, se det som en utmaning att hitta dom kommentarerna och samtidigt inte ge en self report över din likartade man eller kvinnosyn