2023-02-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex14
Kan ligga nåt biologiskt i det hela, absolut. Frågan är varför alla män, inklusive alla som skriver här, inte påverkas av det?
Du får knulla runt lite vid sidan om så du mår bättre, och blir mindre ängslig.
Finns inget bättre för ett förhållande än när osäker tjej suger av en när man kommer hem för att kolla om man gjort något men blir märkbart kåt av att känna smaken av fittsafter 🤗
Senast redigerad av Temporary84 2023-02-11 kl. 22:11.
Citera
2023-02-11, 22:38
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu

Bara svenska män alltså, de största cucksen i världshistorien.

Hur hänger det ihop? Att jag är glad för att min tjej har levt ett bra och naturligt liv som en kvinna skulle enligt dig vara ett problem då alltså?

Den tanken plus hur du uttrycker dig i övrigt i tråden gör att man inser att du är rädd för tjejer. Rädd för att de är intelligentare, starkare och mer självsäkra än vad du är.
Exempelvis så är hela religionen islam till stora delar skapad för att kontrollera kvinnan. Arabiska män behöver alltså hitta på en ond saga för att klara av att hantera kvinnor. Hur sjukt är inte det då?

Svenska män är väl de starkaste och självsäkraste männen i världen.
Citera
2023-02-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Hur hänger det ihop? Att jag är glad för att min tjej har levt ett bra och naturligt liv som en kvinna skulle enligt dig vara ett problem då alltså?

Den tanken plus hur du uttrycker dig i övrigt i tråden gör att man inser att du är rädd för tjejer. Rädd för att de är intelligentare, starkare och mer självsäkra än vad du är.
Exempelvis så är hela religionen islam till stora delar skapad för att kontrollera kvinnan. Arabiska män behöver alltså hitta på en ond saga för att klara av att hantera kvinnor. Hur sjukt är inte det då?

Starkaste och självsäkraste när de flesta inte ens vågar fråga sin partner hur många män den haft av rädsla?
Citera
2023-02-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Att du är glad över att din KVINNA blivit söndersprutad med litervis av sperma av andra hanar är högst onaturligt och tyder på starkt omedvetet självförakt, du blev antagligen slagen som liten. Så ja, det är sannerligen ett väldigt stort problem och under romarriket hade dom kastat dig utför stupet direkt.

Citat:
Härlig mental gymnastik du kör med.

Kvinnor är i regel väldigt sällan "intelligentare starkare och mer självsäkra" än män, detta har biologiska såväl som hormonella orsaker, finns en hel del vetenskap om detta. Kvinnor har i snitt också lägre IQ och är särskilt korkade när det kommer till konsekvenstänk och logisk analys.

Så nej, det har inget med "rädsla" att göra, hur i helvete du nu lyckas svamla ihop detta i ditt sönderknarkade lilla huvud, det har dock en hel del med evolution och biologi att göra.

Citat:

Samtliga religioner innehåller en hel del regler för att just kontrollera inte bara kvinnan men människor i sin helhet.

Varför?

För att människans natur är väldigt destruktiv och utan "gud" blir vi primitiva och mer djuriska, vilket i sin tur gör att vi går tillbaka till ett darwinistiskt samhälle som är extremt destruktivt för de flesta parter och civilisationens fortsatta överlevnad. Så ja, det finns en hel del anledningar till varför kvinnans sexualitet varit kontrollerad (och är än idag i en absolut majoritet av vår värld).

Citat:

Bara för att du försöker intala dig detta gör det inte mindre sant. Svenska män är numera världskända för att vara manliga och fjantiga. Det är bara att googla: "why are swedish men so mentally weak?", "why are swedes so pussified" etc etc så finns det mängder av videos och artiklar om detta.

Svenska män är också de män som blir lämnade av sin kvinna mest, samt de som kvinnorna är som mest otrogna mot i hela världen, det finns liksom en förklaring till detta.

Så nej, du är mentalt svag och antagligen en cuckold, det är sådana som dig som evolutionen sakta men säkert rensar ut.

Nästa.
Citera
2023-02-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex14
Starkaste och självsäkraste när de flesta inte ens vågar fråga sin partner hur många män den haft av rädsla?

Exakt.

Den svenska mannen är livrädd för sin kvinna. För att hon ska lämna honom eller vara otrogen, detta gör att han rationaliserar helt sjuka åsikter för att kunna hålla med om henne och så att helvetet inte ska braka lös där hemma.

Den svenska moderna mannen har i regel noll stake och han har nu efter åratal av feminism lyckats övertyga sig själva att han blir lycklig av att höra sin kvinna blivit knullad av 100 neger-hanar.

Det är väldigt roligt att se på raset, må jag säga, om än så sorgligt över hur sjuk den mänskliga naturen kan vara
Citera
2023-02-12, 00:03
Medlem
rytaris avatar
dont ask dont tell är det bästa, nu har du redan fått reda på det och vill inte skrämma dig men jag kunde inte bli sexuellt upphetsad längre på en fd. flickvän till slut när hon ältat om sina knull-eskapader, känner du det så dumpa, det kommer aldrig funka sexuellt mellan er igen ..
om nuvarande flickvänner börja prata om det så talar jag om att jag inte är intresserad och varför, det brukar dom fatta
Senast redigerad av rytari 2023-02-12 kl. 00:07.
Citera
2023-02-12, 00:34
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Jag tänker inte så mycket på det men jag är också väldigt egocentrisk. Svartsjuka är bara ett problem om man tänker på andra människor.
Citera
2023-02-12, 00:45
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagaresamlaren
Jag tänker inte så mycket på det men jag är också väldigt egocentrisk. Svartsjuka är bara ett problem om man tänker på andra människor.
Ett stort problem är när man jämför sig med andra.
När man lägger fokuset där så är det kört.
TS har gjort det så han kan jobba bort det. Har skrivit tidigare i tråden: Jag misstänker att det är tjejen hans som orsakat problemet. Hon har gjort allt med flit!
Citera
2023-02-12, 00:52
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
dont ask dont tell är det bästa, nu har du redan fått reda på det och vill inte skrämma dig men jag kunde inte bli sexuellt upphetsad längre på en fd. flickvän till slut när hon ältat om sina knull-eskapader, känner du det så dumpa, det kommer aldrig funka sexuellt mellan er igen ..
om nuvarande flickvänner börja prata om det så talar jag om att jag inte är intresserad och varför, det brukar dom fatta
Din jävla horunge. Läs ut grundskolan.
Citera
2023-02-12, 00:57
Avslutad
Dömer man då får man också vara beredd på att man kommer bli dömt.

What goes around comes around

Visa människor här verkar ganska fast i det förflutna.
Så det betyder att , hoss er finns det ingen chance för förbättring som en individ? Om man dömer baserat på historiken då kommer man för fan aldrig tillåter sig själva eller andra att förbättras!

Ingen människa är samma som bara 1 år sedan . Man kan ha visa vanor med sig genom livet och en vis programmering som kanske inte är hälsosam

Men vi ändras ständigt. Det är meningen med livet att våra utmaningar/tester i livet ska ändra oss till det bättre?

Om du dömer såååå hårt en som du påstår att du älskar, då undrar jag hur mycket hårdare du dömer dig själv i andra aspekter?
Citera
2023-02-12, 01:07
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Ett stort problem är när man jämför sig med andra.
När man lägger fokuset där så är det kört.
TS har gjort det så han kan jobba bort det. Har skrivit tidigare i tråden: Jag misstänker att det är tjejen hans som orsakat problemet. Hon har gjort allt med flit!

Jag tänkte mer på att man inte behöver tänka så mycket på andra människor överhuvudtaget och deras förflutna. Jag skiter väl i vad mina föräldrar gjorde före jag föddes t.ex. Jag skiter väl i vad min bästa vän sysslar med just nu. Det gör ingen skillnad.
Citera
2023-02-12, 01:24
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagaresamlaren
Jag tänkte mer på att man inte behöver tänka så mycket på andra människor överhuvudtaget och deras förflutna. Jag skiter väl i vad mina föräldrar gjorde före jag föddes t.ex. Jag skiter väl i vad min bästa vän sysslar med just nu. Det gör ingen skillnad.
Nej, det gör ingen skillnad för dig. Men du var ju inte ett kärlekspar med dina föräldrar. Får man hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in