2006-07-21, 01:28
Medlem
iseereds avatar
Vad händer om man tar Mianserin (30 mg/60 mg) tillsammans med alkohol? Nåt kul, eller...?

Citera
2006-07-21, 02:39
Medlem
Antideppressiva och alkohol är ingen hit. Troligtvis kommer du antingen inte känna ett skit eller må fysiskt eller psykist kasst.
Citera
2006-07-21, 03:09
Medlem
StorMammas avatar
Ingenting.

Möjligtvis spyr du. Men, som ovanstående skrev, det är inte nyttigt alls.
Citera
2006-07-21, 03:21
Bannlyst
Det kommer inte ge nånting extra i rusväg, så det finns ingen anledning att
blanda.

mvh
Citera
2006-07-21, 11:46
Bannlyst
Kan vi inte sätta upp en sticky som beskriver för alla noobs att det inte är LÖNT att försöka knarka på antidepressiva?
Citera
2006-07-21, 12:29
Medlem
Geils avatar
ni yrar som vanlgit.. det går som ovan att "knarka" på mianserin. om det är sömn man är ute efter iaf.
Citera
2006-07-21, 13:16
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geil
ni yrar som vanlgit.. det går som ovan att "knarka" på mianserin. om det är sömn man är ute efter iaf.

Är sömn knark?
Citera
2006-07-21, 17:46
Medlem
Geils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Är sömn knark?
För en med kraftig AT efter ett tjackrace; ja

Sen så skrev ja knarka innom cituationstecken.
Citera
2006-07-22, 11:53
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Kan vi inte sätta upp en sticky som beskriver för alla noobs att det inte är LÖNT att försöka knarka på antidepressiva?

Håller med till fullo! Det skulle verkligen behövas! Vet inte hur många trådar det dyker upp hela tiden med ungefär samma innehåll "Jag norpade 20st Zoloft av morsan! Kan jag bli bäng på det?"...

En sticky över detta samt min gamla tråd om interaktioner mellan vissa substanser och SSRI skulle vara fint.

För övrigt tror jag att man kan använda Remeron någon enstaka gång för att sova på. Jag skulle dock inte rekomendera att man tar det var och varannan dag då den inte är designad för att vara en sömntablett utan som en antidepressiv medicin som ofta hjälper folk med sömnrubbningar i sjukdomsbilden. Och blanda med sprit är enbart dumt, troligen blir man bara fortare trött...sen är 30-60mg ganska hög dos. Tror maxdosen ligger på 60mg/dag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in