Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-02-11, 10:02
Medlem
Varför tröska med sånt gammalt skit. Jag har inte haft windows på fem år och jag blir alltid arg när jag ser skiten.
2023-02-11, 13:10
Medlem
Clint Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag antar att Windows 12 har potential att bli det nya Windows 7 ifall Microsoft har lärt sig efter Windows ME och Windows 8. Windows 10 kom ju enbart eftersom Windows 8 var en sådan flopp. Windows 11 ska bli intressant att testa men då behöver jag en bättre dator. Byter först när jag har råd med en ny och bättre speldator.

Vi får hoppas det. Microsoft har ju en historik av att lyckas med varannan Windows-version och jag gillar inte Windows 11.
2023-02-11, 14:09
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowlen
Windows 7 var grymt bra, och hade med ett bra GUI tycker jag, kommer den att någonsin komma tillbaka? Med bättre funktioner? Eller kommer microsoft satsa på "huvudvärk OS" som de gör just nu?

Det som är bra med Windows nyaste OS är ju Windows defender, man slipper en massa trojaner, den ingår gratis dessutom, men å andra sidan så är Windows 10/11 det mycket segt OS ändå, hur kommer framtiden för MS windows att se ut, några som vet mer?

Så man slipper betala en massa för nod32 eller kaspersky, med windows defender.

Frågeställning: Någon som vet hur det ser ut med MS Windows senaste version? Och kommer windows 7 någonsin att komma tillbaka med fler funktioner? Varför lägga ner något som var släppt rätt nyligen ändå, dom la ner det för fort.
Ta det i nån av de befintliga trådarna, vi har rätt många vid det här laget.

Tråd låst/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in